سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خلیلی :همدلانه برای پیشرفت تکواندو ایران گام برداریم

رییس هیات تکواندو تهران در نشست پایانی و مراسم تجلیل از روسا و نواب رییس هیات تکواندو استان تهران؛ گفت:برای پیشرفت و ارتقاء تکواندو ایران باید همدلانه گام برداریم و با همراهی فدراسیون تکواندو در مسیر موفقیت تلاش کنیم.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت هیات تکواندو استان تهران ،علی  خلیلی رئیس هیئت تکواندو استان تهران در مراسم تقدیر و نشست پایانی روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی ضمن خیر مقدم  به کلیه  مسئولین  تکواندو پایتخت و تبریک  اعیاد شعبانیه  در ادامه بیان داشت : اگر بخواهیم مسئولیت‌هایمان را تقسیم کنیم باید ببینیم نحوه تقسیم این مسئولیت ها به چه صورت است. خداوند متعال وظایف گوناگونی را به ما سپرده است. باید وظایفمان را در قبال اطرافیان بدانیم .انسان در پیشگاه خدا مسئولیت های زیادی دارد و بابت همه چیز از او پرسش خواهد شد.

وی در ادامه گفت: خانوادها  فرزندان خود را به ما می سپارند تا به ورزشکار مهمی تبدیل شوند و  قطعا هر کجا که  راه را خطا برویم شاگردانمان نیز خطاکار می شود، که مسئولیت خطای او برعهده ما است.  قطعا از عملکرد ما سوال می‌شود و باید در برابر کارهایی که انجام می دهیم، پاسخگو باشیم و در این راه خدا را راضی نگه داریم.
خلیلی  بیان کرد: هیئت تکواندو استان تهران طی این سالها با برنامه ریزی و هدف گزاری بسیار خوب کار کرده است و ۳ سال به عنوان  برترین هیئت کشور شناخته شده ایم که به مدد همه شما مسئولین  است و از همگی تقدیر و تشکر می کنم.‌امیدوارم با تغییراتی که در فدراسیون رخ داده است، تکواندو مسیر رو به رشد خود را برود.
خلیلی درباره امکان رشد تکواندو در آینده، عنوان کرد: وقتی هئیت های استانی که سرپنجه‌های یک فدراسیون هستند، ضعیف شوند تکواندو افت می کند بنابراین باید هیئت های استانی را تقویت کنیم. مطمئنا با تغییرات ایجاد شده باید همدلانه کار کنیم تا تکواندو ایران  راه پیشرفت را طی کند و با تلاش و مراقبت، در این مسیر فدراسیون تکواندو را همراهی کنیم.

رییس هیئت تکواندو استان تهران بیان کرد: امیدوارم تکواندو جایگاه واقعی خود را به دست بیاورد. در بخش بانوان و آقایان باید پیشرفت حاصل شود و قطعا با حضور ساعی این اتفاق رخ خواهد داد.

سکاندار هیات تکواندو استان تهران در پایان  ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه حاضرین در این نشست اظهار داشت :امیدوارم با تلاش و  برنامه ریزی در سال آینده  و با کمک و اتحاد شما مسیر پیشرفت را همچنان طی کنیم و شاهد حضور تکواندو کاران تهران  بیشتری در تیم های ملی باشیم .

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده