سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

الصادق: تجربه خوبی از رویدادهای ایران به دست آوردیم/ حجاب اسلامی انتخاب من است

قهرمان مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: تیم اردن با وجود مسابقات پرچالش در تورنمت‌های بین المللی تهران، بسیار خوب ظاهر شد‌.

جولیانا الصادق قهرمان اردنی مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، درباره عملکرد خود در این رویداد، عنوان کرد: دیدار فینال برابر فریدا عزیزوا نماینده جمهوری آذربايجان سخت و چالش برانگیز دنبال شد. در کنار عزیزوا، نمایندگان ایران و ازبکستان هم بسیار آماده نشان دادند اما در نهایت من توانستم مدال طلا را با خود به خانه ببرم. 

وی در ادامه درباره میزبانی ایران از رویدادهای بین‌المللی تهران بیان کرد: میزبانی ایران بسیار خوب بود و ایرانیان مردم مهربانی هستند. شخصا تجربیات بسیار خوبی از این رقابت‌ها به دست آوردم و بابت مهمان‌نوازی ایرانیان بی‌نهایت سپاسگزارم. امیدوارم بار دیگر به ایران سفر کنم و مجددا در رقابت‌های بین المللی بدرخشم.

قهرمان مسلمان اردنی تکواندو درباره انجام مبارزات با حجاب اسلامی در میادین بزرگی همچون المپیک و رقابت‌های جهانی، بیان کرد: ما مسلمان هستیم و به عنوان بانوی مسلمان ملزم به رعایت حجاب اسلامی هستیم. همچنین حجاب اسلامی انتخاب من بوده و هیچ محدودیتی برای من ایجاد نکرده است و آن را دوست دارم.

الصادق درباره رویارویی با نمایندگان ایران در رویدادهای بین‌المللی بیان کرد: با وجود چالش برانگیز بودن مسابقات، من و سایر نمایندگان اردن خوب ظاهر شدیم و تجریبات ارزنده ای را کسب کردیم. صادقانه می‌گویم کسب امتیاز برابر نمایندگان ایران سخت است.

نماینده اردن در المپیک توکیو درباره هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، بیان کرد: هادی ساعی قهرمان المپیک است و مبارزات بسیار خوبی در رقابت‌های مختلف جهانی داشته است. او گزینه شایسته ای برای ریاست فدراسیون تکواندو است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره هدف خود در آینده، اظهار کرد: حضور در المپیک رویای هر ورزشکاری است و در این راه باید سخت کوشید. قصد دارم با رنکینگ ام به طور مستقیم به این رقابت‌ها بروم.

الصادق درباره پیش‌بینی خود از بازی‌های آسیایی هانگژو، عنوان کرد: ما برای این رقابت‌ها در تلاش هستیم تا مدال‌های خوبی را در این بازی‌ها مانند همیشه کسب کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده