سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رقابت پومسه روهای 62 کشور در کره جنوبی

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، یازدهمین دوره رقابتهای پومسه قهرمانی جهان با حضور تکواندوکارانی از 62 کشور جهان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهلت ثبت نام برای شرکت در رقابتهای قهرمانی پومسه جهان به پایان رسید و در نهایت ۷۸۴ تکواندوکار از ۶۲ کشور برای حضور در این دوره از رقابتها ثبت نام کرده‌اند که در طول ۱۰ دوره گذشته بیشترین شرکت کننده را خواهد داشت.

این تعداد تکواندوکار از ۲۰ کشور آسیایی، ۲۱ کشور اروپایی، ۱۴ کشور از قاره آمریکا، ۷ کشور از آفریقا و یک کشور از اقیانوسیه حضور دارند، که قرار است در محل نمایشگاه‌های بین المللی کره جنوبی در شهر «گویانگ» و طی روزهای اول تا چهارم اردیبهشت به رقابت بپردازند.

کره جنوبی برای سومین بار میزبان رقابتهای پومسه قهرمانی جهان است. این رقابتها سال ۲۰۰۶ به میزبانی شهر سئول راه اندازی شد. ترکیه، مصر، ازبکستان، روسیه، کلمبیا، اندونزی، پرو و چین تایپه دیگر میزبانان این مسابقات در طول سالهای گذشته بوده اند.

پیش از این قرار بود این رقابتها سال ۲۰۲۰ به میزبانی دانمارک در شهر هرنینگ برگزار شود که به دلیل پاندومی کرونا به تعویق افتاد.

شایان ذکر است تیم ملی ایران با ترکیب امیر علیزاده (گیلان)، یاسین زندی (مازندران)، علی سلمانی، علی نادعلی،هادی ترکاشوند، حسین بهشتی و محمد تقی حاتمی (اصفهان) نادر خدامرادی (تهران) در بخش مردان، فاطمه سلمانی زاده، شیما نساجی و مرجان سلحشور (اصفهان)، آتوسا فرهمند (البرز) ساناز تقی پور(تهران) در بخش بانوان در مسابقات جهانی حضور خواهند داشت.

هدایت تیم ملی مردان برعهده احمد اخلاقی به عنوان سرمربی و نیما مهربانی به عنوان می‌باشد و بدری اسدی به عنوان سرمربی و فهیمه سلمانی زاده به عنوان مربی نیز هدایت تیم ملی بانوان را برعهده دارند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده