سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

آئین افتتاحیه دوره بین المللی داوری هانمادانگ ؛

ساعی: با راه اندازی مرکز آموزش کوکی وان، ایران یکی از قطب های آموزش خواهد شد

نخستین دوره داوری بین المللی هانمادانگ با حضور مسئولان فدراسیون و مرکز آموزش فدراسیون جهانی به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو ؛ اولین دوره  داوری بین المللی هانمادانگ در دو گروه مردان و زنان امروز به میزبانی ایران  و در محل مرکز جهانی تکواندو با حضور 81  داورایرانی و خارجی آغاز شد و سه روز به طول خواهد انجامید.

مراسم افتتاحیه این دوره با حضور هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، مسعود لشکری سرپرست دبیری و عشرت شاه محمدی سرپرست نایب رییسی بانوان، «یون یونگ سوگ» رئیس و «کو کوانک هون» مدیر مرکز آموزش جهانی تکواندو، «اوم جی یونگ، هوانگ بو سئون و کیم یونگ ان» مدرسین دوره، محمد امین نامجو مدیر اجرایی دوره، داوران خارجی و ایرانی در سالن خانه تکواندو برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، سپس محمدامین نامجو مسئول برگزاری دوره داوری بین المللی بیان داشت: دوره آموزش داوری بین المللی هانمادانگ برای نخستین بار در ایران در حال برگزاریست، این دوره آموزشی یکی از معدود دوره های است که کوکی وان  آن را خارج از کشور کره جنوبی برگزار نمی کرد اما با رایزنی  و پیگیری های صورت گرفته توانستیم  این دوره بین المللی را در ایران برگزار کنیم.

وی افزود: این دوره  آموزشی با شرکت 81 داور خارجی و ایرانی  که  52 داور مرد و 29 داور بانو تشکیل می دهد صبح امروز دوشنبه هشتم فروردین ماه آغاز به کار کرد.  در این دوره چهار داور بین المللی مان به رتبه دو ارتقاء خواهند یافت و بقیه داوران به درجه بین المللی هانمادانگ نایل خواهند شد.

نامجو گفت: دراین دوره داوران خارجی نیز شرکت دارند و باعث افتخار است که  ایران به عنوان مرکزرسمی کوکی وان معرفی می شود. استقبال خوب از دوره های آموزشی  نشان از همت مسئولین فدراسیون است، بخصوص هادی ساعی که در این مدت  واقعا ما را یاری کردند و با پیگیری های ایشان موارد و مشکلات موجود را برطرف و موفق شدیم این دوره را با استانداردهای بالا در ایران برگزار کنیم. به طور حتم با توجه به موقعیت ایران و زیر ساخت های خوب  و با همت ریاست محترم فدراسیون بتوانیم با جلب رضایت مسئولان کوکی وان و انعقاد تفاهم نامه ای  رسما مرکز کوکی وان را در ایران افتتاح کنیم  و شاهد شکوفایی  و فصلی نو از کوکی وان در ایران خواهیم بود .

در ادامه این مراسم، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو ضمن تبریک سال جدید و خیر مقدم به داوران حاضر در این دوره آموزشی بیان داشت: در ابتدا جا دارد از جناب آقای «یون یونگ سوگ» رئیس مرکز آموزش جهانی تکواندو، همراهان و مدرسین کوکی وان به جهت برگزاری و میزبانی این دوره آموزشی در ایران تشکر و قدر دانی کنم که برای اولین بار اعتماد کردند به کشور عزیز ما و این دوره آموزشی را خارج از کره جنوبی برگزار کردند. این اتفاق مهم قطعا به خاطر اعتماد و اعتبار تکواندو ایران است که به همت شما عزیزان، پیشسکوتان، قهرمانان ما است.

وی با بیان اینکه برگزاری و میزبانی دوره های آموزشی  باعث کاهش هزینه ها می شود، ادامه اظهار داشت: قطعا  تلاش های مدیران اجرایی است که این اتفاق مهم و خوب در ایران افتاد  و جا دارد  تشکر کنم، خدا رو شاکریم که  استقبال خوبی برای حضور در این دوره آموزشی شده است.  هدف بعدی فدراسیون بعد از دوره های آموزشی برگزاری رویدادهای بین المللی هانمادانگ است و قصد داریم  میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در این بخش شویم .

ساعی اظهار داشت: تمام تلاشمان را کردیم به بهترین نحو و کمترین هزینه این دوره آموزشی برگزارشود چرا که به شخصه هیچ نگاه  درآمدزایی به برگزاری کلاس های آموزشی نداشته و باید با کمترین هزینه این دوره ها را برگزار کنیم تا  شاهد درخشش تکواندو ایران در آینده باشیم. چرا که لازمه پیشرفت و درخشش در میادین بین المللی تقویت بخش آموزش است. قطعا حضور و استقبال شما از دوره های آموزشی باعث دلگرمی ماست وهمین امر موجب  می گردد تا تلاشمان را برای استفاده از کوکی وان در جاهای دیگر داشته باشیم وبتوانیم مرکز کوکی وان  را در ایران تاسیس کنیم و جز اولین کشورها در این زمینه باشیم تا ایران به یکی از قطب های آموزشی دنیا تبدیل شود. 

رییس فدراسیون تکواندو گفت: راه اندازی این مرکز به جهت موقعیت جغرافیایی ایران، می توانند برای اکثر کشورها راحت تر و مناسب تر به جهت حضورشان باشد و قطعا استقبال خوبی خواهد شد. امیدوارم در پایان این دوره شاهد امضاء تفاهم نامه باشیم تا بستر خوبی برای تکواندو ایران فراهم گردد.

در پایان این مراسم «یون یونگ سوگ» رئیس آکادمی کوکیوان بیان داشت؛ صمیمانه خوش آمد می گویم به تمام شرکت کنندگان در دوره داوری بین المللی هانمادانگ که توسط کوکی وان اجرا می گردد و شما در شرایط و مشکلاتی که به خاطر ویروس کرونا پدیدار شده بود در آن حضور پیدا کردید. در چنین شرایط سختی آکادمی کوکی وان تلاش می کند نسبت به برگزاری دوره های مربیگری آزمونهای کمربند، دوره های ممتحنین و داوری هانمادانگ با توجه به شرایط اقدام  نماید.

وی در ادامه بیان داشت: سال گذشته دوره مربیگری بین المللی به صورت حضوری در ایران برگزار شد و دوره داوری  بین المللی هانمادانگ نیز به صورت حضوری برگزار می گردد. خانواده بزرگ تکواندو ایران ومرکز جهانی کوکی وان بدون حضور شما نمی تواند موفق باشد و این می تواند مسئولیت و وظیفه ما در تکواندو باشد. من امیدوارم دوره بسیار خوبی برای ارتقاء تکنیکی و بالا رفتن کیفیت داوران بین المللی هانمادانگ که دارای قدرت و تاریخچه بسیاری می باشد را شاهد باشیم. بعلاوه امیدورام این دوره بتواند فرصت مناسبی برای توسعه فعالیتهای هانمادانگ در ایران باشد .

در پایان لازم میدانم تشکر کنم از جناب آقای هادی ساعی رئیس جدید فدراسیون تکواندو ایران و همکارانشان که توانستند شرایط برگزاری این دوره را فراهم کند. همچنین صمیمانه آرزو می نمایم همه شما دوره  را با موفقیت به پایان برسانید .

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده