سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در حاشیه دیدار سرپرست نایب رئیسی بانوان با ملی پوشان پومسه؛

شاه محمدی: به موفقیت تمامی ملی پوشان پومسه بانوان در رقابت های قهرمانی جهان امیدوارم

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون تکواندو گفت: تلاش و انگیزه ملی پوشان پومسه بانوان من را به موفقیت تک تکشان در رقابت های قهرمانی جهان امیدوار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اردوی آماده سازی تیم ملی پومسه بانوان کشورمان برای حضور در یازدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان، با حضور عشرت شاه محمدی سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون و مهروز ساعی مشاور امور بانوان فدراسیون تکواندو برگزار شد.

شاه محمدی در دیدار با ملی پوشان اعزامی به این رقابت‌ها بیان کرد: در ابتدا برای همه ملی پوشان بهترین‌ها را آرزو دارم و البته نشاط و انگیزه  همگی  در تمرین من را به وجد آورد و باعث شد تا به عملکردشان در رقابت های قهرمانی جهان امیدوار باشم. امروز برای دیدار با ملی پوشان به تمرین آمدم تا اگر مشکلی وجود دارد، حل کنیم اما خوشبختانه همه بازیکنان از شرایط و امکانات رضایت دارند. 

او افزود: امروز (یکشنبه 14 فروردین) اولین روز ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی است. در این روز به خداوند نزدیک‌تر هستیم و ملی پوشان از فضیلت این ماه می توانند نهایت بهره را ببرند. باید از خداوند متعال درخواست کنیم در این ماه پربرکت و البته در روزهای ابتدایی فصل بهار، فصلی که همه چیز از نو شروع می شود ملی پوشان ما را در مسیر موفقیت یاری دهد. 

لازم به ذکر است یازدهمین دوره رقابت های پومسه قهرمانی جهان طی روزهای اول تا چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به میزبانی کره جنوبی در شهر «گویانگ» برگزار خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده