سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نجفی: با هدف کمک، وارد تکواندو شده‌ایم

مدیرعامل شرکت سپهر جوش گفت: سپهر جوش یکی از شرکت‌هایی بود که در جریان رقابتهای بین المللی تهران در روزهای پایانی اسفند ماه در کنار تکواندو بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مصطفی نجفی مدیرعامل شرکت سپهر جوش با تشریح فعالیت‌های واحد خود گفت: این شرکت در حوزه تأمین دستگاه‌های جوشکاری اینورتر، کابل‌های جوشکاری و برق و در کل در صنعت جوش و برش نزدیک به ۱۷ سال است فعالیت دارد. از روزی که وارد این صنعت شدیم کاهش وابستگی خارجی و اشتغالزایی برای جوانان تمام دغدغه ما بود که خدا را شکر تا حدود زیادی به این اهداف تعریف شده در مدیریت کلان شرکت دست پیدا کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت سپهر جوش در خصوص ورود به تکواندو گفت: مهندس نورایی که در تیم فرمانیه فعالیت داشتند، یکی از اعضای هیأت مدیره شرکت ما بودند و در این خصوص پیشنهاداتی ارائه دادند و در پی آن جلساتی را با استاد سلطانی راد و استاد هومن مهیمن داشتیم و در پی آن از تیم ملی ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان حمایت‌هایی از جانب شرکت صورت گرفت. حضور استاد ساعی به عنوان مدیرفنی ناشنوایان باعث ترغیب ما به این کار شد.

نجفی ادامه داد: این همکاری ما با تکواندو پس از حضور استاد ساعی در رأس فدراسیون قوت گرفت و در جهت حمایت از برنامه‌های ایشان برای پیشبرد اهداف تکواندو ایران اسلامی پررنگ‌تر شد و امیدوار هستیم در آینده بتوانیم در جهت ترغیب جوانان ایران اسلامی به ورزش و کمک به رشد و اعتلای تکواندو در کشور عزیزمان داشته باشیم.

وی در پایان گفت: تکواندو ایران سابقه درخشانی در میدان‌های مهمی چون المپیک و جهان دارد و افتخارات زیادی کسب کرده و بارها پرچم مقدس ایران را با درخشش ملی پوشان شایسته کشورمان به اهتزاز در آمده است. انتخاب استاد ساعی به عنوان رئیس فدراسیون انگیزه ما را دو چندان کرد برای کمک به این رشته افتخار آفرین، امیدوار هستیم بتوانیم در این مسیر سخت در کنار تکواندو باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده