سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بعد از عمل جراحی؛

شاه محمدی و ساعی به ملاقات میرحسینی رفتند

ملیکا میرحسینی قهرمان تکواندوی کشورمان پای آسیب دیده خود را به تیغ جراحان سپرد.  

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ملیکا میرحسینی ملی پوش تکواندوی کشورمان، درجریان رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی در تهران  با آسیب دیدگی از ناحیه زانوی پای راست خود مواجه شد و در نهایت امروز شنبه بیستم فروردین ماه در بیمارستان نور افشار و زیر نظر دکتر یزدی رباط آسیب دیده (ACL) را جراحی کرد. 

عشرت شاه محمدی سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون به همراه مهروز ساعی مشاور امور بانوان فدراسیون تکواندو؛ بعد از عمل جراحی میرحسینی، ضمن ملاقات با وی برای او آرزوی سلامتی و تندرستی کردند. 

عشرت شاه محمدی در ادامه این ملاقات، بیان کرد: خوشحالیم عمل جراحی او با موفقیت انجام شد و امیدواریم به زودی دوران نقاهت پس از عمل طی شود. ملیکا میرحسینی روحیه بسیار خوبی دارد و ما نیز با این شور و انگیزه‌ ای که از او دیدیم روحیه گرفتیم. 

او افزود: میرحسینی با اینکه به تازگی از اتاق عمل بیرون آمده است اما نشان داد ورزشکار حرفه ای است و از پس سختی ها به خوبی بیرون می‌آید. از اینکه روحیه بسیار خوب و شادابی دارد، خوشحالیم و این مورد را به فال می‌گیریم که قطعا در روند بهبودی‌اش تاثیرگذار خواهد بود‌. امیدواریم میرحسینی با بهبودی مانند همیشه در میادین بین المللی برایمان افتخار آفرینی کند. 

مهروز ساعی نیز بابت عمل موفقیت آمیز میرحسینی ابراز رضایت کرد. 

لازم به ذکر است میرحسینی با موفقیت در رویدادهای بین‌المللی تهران توانست با ۱۳ پله صعود در وزن ۶۷- کیلوگرم، در رده ۱۷ جدول رده بندی المپیکی بایستد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده