سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سلحشوری: هیچوقت به کم قانع نبوده ام/ قهرمانی جهان به صورت تک حذفی برگزار می‌شود

ملی پوش پومسه کشورمان گفت: یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان قرار است به صورت تک حذفی برگزار شوند.

مرجان سلحشوری ملی پوش پومسه کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اشاره به تمرینات ملی پوشان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، عنوان کرد: این روزها برای موفقیت سخت تلاش می‌کنیم و 3 نوبت تمرین پرفشار داریم تا بتوانیم به هدفی که مدنظرمان هست، برسیم. آخرین رقابت حضوری که شرکت کردیم به سال 2018 برمی گردد که واقعا سطح تمام ورزشکاران بالا بود؛ البته عملکرد ملی پوشان ایران در این تورنمنت هم بسیار خوب بود. 

ملی پوش پومسه کشورمان درباره نحوه برگزاری یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان، بیان کرد: رقابت ها در سال 2018 به صورت تک حذفی بود و امکان داشت بازیکنان اول و دوم  یک گروه، در مرحله تک حذفی شانس برخورد با یکدیگر را داشته باشند که در نهایت یکی از آن‌ها حذف می‌شد. یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان هم قرار است به صورت تک حذفی برگزار شود؛ پس باید عملکردمان به قدری چشمگیر باشد که بتوانیم به راحتی صعود کنیم. 

سلحشوری درباره هدف خود از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار کرد: شخصا به بالاترین جایگاه فکر می کنم و هیچوقت به کم قانع نبوده ام. همه رقبا در سطح بسیار خوبی هستند و نمی توان چند کشور را به عنوان رقبای سرسخت مثال زد. اکثر رقبای ما آسیایی هستند اما نباید اروپایی ها را دست کم گرفت.

قهرمان پومسه کشورمان درباره حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو، بیان کرد: هادی ساعی برای ملی پوشان انرژی مثبت است و ما هم از او کاملا حمایت می کنیم تا تکواندو به خوبی مسیر پیشرفت را طی کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده