سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فرهمند: برای موفقیت در رقابت‌های قهرمانی جهان تمام تلاشم را می‌کنم

پومسه رو کشورمان گفت: برترین‌های جهان در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارند و ما هم برای کسب موفقیت، تمام تلاشمان را می‌کنیم.

آتوسا فرهمند ملی پوش پومسه کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اشاره به پیگیری تمرینات برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، عنوان کرد: تمرینات را کماکان در دور دوم پیگیری می‌کنیم و امیدوارم همه ملی پوشان به آمادگی مدنظر خود برای حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی جهان برسند. در این رقابت‌ها برترین‌های جهان حضور دارند و ما هم تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

او درباره تفاوت رقابت‌های آنلاین پومسه با بخش حضوری، بیان کرد: آخرین رقابت حضوری قهرمانی جهان در سال 2018 برگزار شد و در این 4 سال بیشتر به صورت آنلاین رقابت کردیم که شرایط این 2 مسابقه با یکدیگر بسیار متفاوت است. کشورهایی که در پومسه چندان شناخته شده نیستند، در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارند؛ بنابراین شاهد رقابت سخت و نزدیکی از همه پومسه روها خواهیم بود. ما نیز تمام تلاشمان را می کنیم تا با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شویم و نتایج خوبی کسب کنیم.

فرهمند درباره میزان آمادگی خود از حضور در این رقابت‌ها، اظهار کرد: در این چند وقت اردوی تیم ملی به صورت فشرده برگزار شد و سعی می کنم تا روز مسابقه از هر لحاظ خودم را به مرز آمادگی و ایده آل مدنظرم برسانم. 

قهرمان پومسه کشورمان درباره حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو، بیان کرد: برای هادی ساعی در فدراسیون تکواندو آرزوی موفقیت می کنم و این تغییر را به فال نیک می گیرم چراکه معتقدم تفکرات جدید با خود خلاقیت و بینش نو به همراه دارد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده