سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نادعلی: کسب مدال قهرمانی جهان دور از دسترس نیست

ملی پوش پومسه کشورمان گفت: کسب مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان کار سخت و نشدنی نیست.

علی نادعلی ملی پوش پومسه کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اشاره به تمرینات ملی پوشان برای حضور در یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان، عنوان کرد: با توجه به توقف 4 ساله ای که رقابت های قهرمانی جهان داشته، استقبال تیم‌های مختلف از این رقابت ها بسیار زیاد بوده است و 800 بازیکن برای حضور در این رقابت‌ها اعزام می‌شوند که پیش بینی ما رقابتی سخت و دشوار خواهد بود؛ چراکه همه تیم ها از جمله ایران برای موفقیت پا به این میدان می گذارند.

او ادامه داد: امیدواریم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. ترکیب تیم ملی ایران از بازیکنان با سابقه و پر مدال تشکیل شده است و کسب نشان قطعا برای این تیم اتفاق دور از دسترسی نیست اما رنگ مدال به تلاش بازیکنان بستگی دارد. امیدوارم همه بتوانیم بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها داشته باشیم.

نادعلی درباره رقبای ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان بیان کرد: کره جنوبی علاوه بر میزبانی این رقابت‌ها، با تیم کاملی وارد مسابقات می شود و البته اصلی ترین رقیبمان است. با توجه به شناخت از حریفان، تیم‌ها اردوهای خود را مدت زمان زیادی است، آغاز کرده اند و هیچ تیمی را در این تورنمنت حساس نمی توان دست کم گرفت. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده