سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فراخوان فدراسیون تکواندو برای حضور گسترده خانواده تکواندو کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، فدراسیون تکواندو در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان، داوران و جامعه تکواندو کشور دعوت کرد تا همچون سالهای گذشته ضمن حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین را اعلام نمایند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو ؛ بار دیگر آخرین جمعه از ماه خدا، ماه ضیافت الهی از راه رسید تا دل های مسلمانان و مومنان واقعی که در زلال محبت و برکت پروردگار در این ماه شریف تطهیر و مصفا شده است، رو به سوی قبله اول مسلمانان جهان داعیه دارهمراهی با مظلومان و تبری و فریاد علیه ظالمان شود.

 بار دیگر چشم امید مظلومان عالم و ستم دیدگان سرزمین های اشغالی به سوی مردم روزه دار کشوری است که گرچه خود همواره آماج کینه توزی و تعدی دشمنان اسلام و ارزش های راستین الهی است،اما هرگز از آرمان های حق طلبانه خود دست بر نداشته و در پرتو معرفت و بصیرت ژرف خود و در سایه ولایتمداری خالصانه اش پرچمدار مبارزه، ایثار و شهادت است.

ملت بزرگ و بخصوص خانواده بزرگ و فرهیخته تکواندو کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال هم، در صفوفی یکپارچه و بهم پیوسته همچون سالهای گذشته به ندای آزادی خواهی معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و مقام معظم رهبری، نشان خواهند داد به هیچ وجه از آرمانهای امام عزیزخود در دفاع از ملت مظلوم فلسطین دست نخواهند کشید.

روز قدس، روز وحدت، شرافت و دمیده شدن روحی تازه در کالبد جهان اسلام است که همه با  مشارکت در آن فریاد خواهیم زد قدس عزیز و مردم فلسطین تنها نیستند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده