سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مداح: تکنیک ملی پوشان باید پیشرفت کند/ رقابت‌های لیگ برتر بانوان را رصد خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: ملی پوشان باید برای مسابقات پیش رو از بعد جسمانی، روانی و تکنیکی پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، درباره برگزاری اردوی تیم ملی بیان کرد: با اینکه قصد داشتیم بلافاصله بعد از رقابت های انتخابی تیم ملی، اردو را آغاز کنیم اما با در نظر گرفتن ملاحظاتی برای ملی پوشان ساکن در شهرستان ها، از اول اردیبهشت ماه تمرینات را شروع کردیم. در تمرینات تمامی ملی پوشان حاضر هستند و سعی کردیم روی نقاط ضعف بازیکنان بیشتر کار کنیم.

وی درباره میزان رضایت کادر فنی از رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان، اظهار کرد: از دید من و کادر فنی تیم ملی، تکواندوکاران  در حد انتظار ظاهر نشدند و این مورد شامل بازیکنان باسابقه هم می شود. رقابت های قهرمانی آسیا اولین رقابتی است که در پیش داریم که سوم تا ششم تیر ماه برگزار خواهد شد؛ بنابراین تلاش من و مربیان تیم ملی بر این است تا در فرصت اندک باقی مانده بازیکنان در همه ابعاد  پیشرفت کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درباره رصد کردن مسابقات لیگ برتر بانوان (جام کوثر)، عنوان کرد: مطمئنا برای شرکت ملی پوشان در رقابت های لیگ برتر، اولویت ما رقابت های برون مرزی است. تا جاییکه ببینیم مسابقات لیگ برتر لطمه ای به شرایط حضور بازیکنان در رقابت های مهم نمی زند و البته فاصله زمانی زیادی با مسابقات مهم داشته باشند، بازیکنان می توانند در این رویداد شرکت کنند که قطعا محک خوبی برای آن ها خواهد بود. همیشه به دنبال این هستیم اگر تکواندوکار مستعدی از چشم کادر فنی به هر دلیلی دور مانده است و بتواند برابر بازیکنان ملی پوش عملکرد قابل قبولی داشته باشد، قطعا راه برای آن ها برای حضور در تیم ملی باز خواهد بود.

مداح در خصوص تغییر قوانین جهانی داوری، بیان کرد: با تغییر قوانین داوری  کار ما دو چندان بیشتر شده است و این مورد تنها منحصر به کادر فنی نیست و تکواندوکاران هم باید تمام تلاششان را بکنند تا خود را با قوانین جدید وفق بدهند. قوانین جدید داوری به مقررات سال های دور نزدیک شده است؛ برای مثال بازیکن باید تلاش کند بازی را در هر راند به نفع خود تمام کند و در طول مبارزه فعال باشد. همچنین تغییر قوانین در زیباتر شدن تکواندو تاثیرگذار است و از وقت کشی و چسبیدن بازیکنان به یکدیگر جلوگیری می کند. 

وی در پایان گفت: همه بازیکنان باید آمادگی بدنی بسیار بالایی داشته باشند و ما هم سعی کرده ایم  قوانین جدید را به بازیکنان منتقل کنیم. البته یک داور بین المللی در اردوی تیم ملی قوانین را به شکل کامل تری به بازیکنان آموزش داده است و از این بابت تکواندوکاران حاضر در اردو با قوانین آشنا هستند. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده