سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سلحشوری: دغدغه ورزشکاران را به رئیس جمهور منتقل کردم/ از عملکردم در گویانگ راضی هستم

عضو تیم ملی پومسه گفت: دیدار خوبی با رئیس جمهور داشتیم و ایشان با علاقه و دقت خاصی دغدغه ورزشکاران را شنید و برای رفع آن قول مساعد داد.

مرجان سلحشوری ملی پوش پومسه کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره حضور در ضیافت افطاری ریاست جمهوری و دیدار صمیمی ورزشکاران با آیت الله رئیسی, عنوان کرد: خوشحال هستم شرایطی فراهم شد تا با آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان دیدار کنیم تا مسائل و دغدغه هایمان را به ایشان بگوییم. برخی از ورزشکاران به عنوان نماینده انتخاب شدند تا صحبت هایشان را با ریاست جمهوری مطرح کنند و من نیز به عنوان نماینده ورزشکاران تکواندو درباره بیمه ورزشکاران و آینده شغلی ورزشکاران صحبت کردم.

سلحشوری ادامه داد: رئیس جمهور به دقت پای صحبت ورزشکاران نشست و نماینده ریاست جمهوری تمام نکات را یادداشت کرد و در نهایت آیت الله رئیسی قول داد تا مشکلات ورزشکاران به زودی حل شود.

وی همچنین درباره کسب مدال نقره در رقابت های جهانی گویانگ، عنوان کرد: مسابقات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و هر دیدار به دلیل اینکه تک حذفی بود، حکم فینال را برایم داشت. بازی اول را برابر کرواسی پیروز شدم و در بازی دوم هم نماینده ویتنام را پشت سر گذاشتم. در ادامه و دیداری مهم قهرمان جهان از کشور مکزیک را شکست دادم  و راه برای حضورم در فینال هموار شد.

پومسه روی ملی پوش کشورمان در پایان گفت: کسب مدال طلا در این دوره دور از دسترس نبود، باز هم خدا را شکر نایب قهرمان جهان شدم و با مدال نقره به کشورم باز گشتم در کل از عمکردم راضی هستم و این مدال نقره برای من ارزشمند است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده