سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری مسابقات تکواندو به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان دشتی

دومین جشنواره مسابقات تکواندو کانون های فرهنگی در شهر کاکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر ؛ سعید حکمت آرا دبیر هیات تکواندو استان بوشهر با بیان مطلب فوق گفت: این مسابقات در 3 بخش کیوروگی (مبارزه)، پومسه و هانمادانگ در رده های سنی خردسالان و نونهالان دختر به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور ۸۶ نفر از باشگاه‌های شهرهای خورموج، کاکی و بادوله شهرستان دشتی استان بوشهر به میزبانی شهر کاکی شهرستان دشتی برگزار شد.

سعید حکمت آرا در آیین اختتامیه رقابت‌ها اظهار کرد: برگزاري مسابقات تكواندو دختران شهرستان دشتی ، پشتوانه خوبي براي این شهرستان براي حضور در رقابت هاي استانی و کشوری در رشته پرطرفدار تکواندو است.

حدیث زندی مسئول برگزاری دومین جشنواره مسابقات تکواندو کانون های فرهنگی شهرستان دشتی نیز درمورد این مسابقات گفت: تیم ها و ورزشکاران حاضر در مسابقات، آمادگی بسیار بالایی داشتند و از کسانی بودند که در مسابقات استانی شرکت می کردند که این امر موجب شد مسابقات از سطح بالایی برخوردار باشد.

وی با اشاره به استقبال مناسب از این مسابقات خاطر نشان کرد: خانواده ها نیز به دنبال فرزندان خود به این مسابقات آمدند و همین امر باعث شور و هیجان و رقابت زیاد بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده