سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تشریح شرایط مسابقات آزاد قهرمانی نونهالان کشوری

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو اعلام کرد ورزشکاران در رده سنی نونهالان باید بر اساس جدول BMI در اوزان مشخص شرکت کنند.

علی اشرف قنبری، مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، درباره دسته بندی وزن و قد نونهالان برای حضور در مسابقات بیان کرد: مسابقات در همه رده های سنی قرار است با قوانین جدید برگزار شوند اما در این قوانین در بخش نونهالان با یک تغییر اساسی مواجه شده است. به تازگی ملاک قد و وزن ورزشکار در این رده سنی مورد بررسی قرار می گیرد. 

او ادامه داد: علاوه بر تناسب قد و وزن ورزشکار؛ به تازگی اوزان نیز تغییر یافته اند و وزن 42- کیلوگرم به وزن 45- کیلوگرم تغییر یافته است. اوزان بانوان از 43- شروع می شود درحالیکه قبلا کمتر بود. در بخش نونهالان پیشتر اوزان مثبت دیده می شد اما حالا تمامی اوزان مثبت حذف شده اند.

قنبری در پایان گفت: اوزان باید با قد ورزشکار همخوانی داشته باشد و مبارز با هر قد و قامتی نمی تواند به روی شیاپ چانگ برود.  به عنوان مثال فردی که در وزن 45- کیلوگرم حضور دارد باید حتما بیش از 144 و کمتر از 148 سانتی متر قد و قامت داشته باشد و این تناسب به هیچ عنوان در قوانین جدید نباید دستخوش تغییر شود. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده