سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خدامرادی: سجادی برای حل مشکل ورزشکاران قول مساعد داده است/ اکثریت یقین داشتند مدال جهانی می گیرم

ملی پوش پومسه کشورمان گفت: وزیر ورزش و جوانان قول داده است تا مشکلات ورزشکاران به زودی حل شود.

نادر خدامرادی ملی پوش پومسه کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، درباره حضور ورزشکاران در ضیافت افطاری ریاست جمهوری و انتقال دغدغه ورزشکاران به آیت الله رئیسی، عنوان کرد: اکثر ملی پوشان پومسه در این مراسم  شرکت کردند و مرجان سلحشوری به عنوان نماینده تکواندو مشکلات و دغدغه های ورزشکاران را به رئیس جمهور انتقال داد و گفت و شنود خوبی انجام شد. اکثر ورزشکاران نیز به عنوان نماینده رشته های ورزشی خود صحبت های خوبی انجام دادند که امیدوارم این مشکلات توسط رئیس جمهور و مقامات عملی شوند.

او افزود: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نوید داد تا مشکلات ورزشکاران حل شود. سجادی اخیرا جلسات متعددی با رئیس جمهور انجام داده است تا این دغدغه ها حل شوند و امیدوارم این امر محقق شود.

خدامرادی درباره درخواست ورزشکاران مبنی بر حل مشکلات از آیت الله رئیسی، عنوان کرد: درخواست کردیم پاداش های ملی پوشان در آینده افزایش یابد. هدف اصلی ورزشکاران بالا بردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است و رشته پومسه طی این سال ها نیز شایستگی های خود را نشان داده است. یک ورزشکار می تواند با توانمندی خود سرود جمهوری اسلامی را طنین انداز کند و حق او است تا مورد توجه قرار گیرد.

قهرمان مسابقات پومسه جهانی گویانگ،  درباره کسب این مدال ارزشمند اظهار کرد: من پیش از اعزام درباره قول مدال آوری در این رقابت ها، نظر صاحب نظران، مربیان و داوران پومسه را اعلام کردم و آن ها پیش از رقابت های جهانی بر این باور بودند مدال نقره می گیرم اما در نهایت خداوند عنایت کرد تا توانستم انجام وظیفه کنم و با اجرای فرم خوب طلا را تصاحب کنم. من نماینده کوچکی از جامعه بزرگ پومسه روها هستم و امیدوارم با این مدال دلشان را شاد کرده باشم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده