سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عزیزی:تهران با ۵ نماینده راهی رقابتهای المیپک ناشنوایان می شود

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان کشورمان گفت : تیم ملی تکواندو ناشنوایان،امشب برای حضور در ۲۴ دوره بازیهای المپیک راهی برزیل می شود.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و غلامرضا عزیزی رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان کشورمان  در گفنگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران گفت :مسابقات تکواندو بازیهای المیپک برزیل از ۱۵ اردیبهشت ماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد تیم ملی تکواندو ناشنوایان کشورمان با حضور ۱۰ نماینده در دو بخش پومسه و کیوروگی با هدایت رضا ایمان زاده ،اعظم درستی ،نگار مدد خانی و مهدی صمدیان تبار  در این دوره از رقابتها حضور خواهند داشت.

وی در خصوص نمایندگان پایتخت در این دوره از رقابتها بیان داشت: در ۲۴ دوره مسابقات المپیک ناشنوایان،تهران با ۲ بازیکن ” مرضیه خوش احوال و اصغر شریفی منش” ، ۲ مربی ” اعظم درستی و مهدی صمدیان تبار” و بنده هم به عنوان سرپرست تیم  در این رقابتها شرکت می کنند.

عزیزی در ادامه گفت:خداروشکر با برگزاری  اردوهای منظم  که طی ۳ ماهه به صورت مستمر انجام شد توانستیم در شرایط مطلوبی از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی برسیم و با توکل به خدا قطعا در این رقابتها با تلاش و همت نمایندگان کشورمان مدالهای خوشرنگتری را نسبت به دوره قبل کسب نماییم .

وی در ادامه بیان داشت  : با توجه به اینکه قوانین و شرایط برگزاری مسابقات تکواندو ناشنوایان همانند رقابتهای تکواندو هست و فرقی وجود ندارد و تمامی حریفانمان هم با آمادگی کامل به این رقابتها آمده اند قطعا کار آسونی رو پیش رو نخواهیم داشت و امیدورارم بچه ها با غیرت و تعصب خود به روی شیابچانگ بروند و نتیجه ماهها تلاش خودشان را در برزیل  با کسب بهترین نشان بدست آورند.

وی در پایان افزود: جا دارد از زحمات مسئولین فدراسیون تکواندو و ناشنوایان تشکر و قدر دانی کنم که با حمایتهایشون در این مدت در روند آماده سازی تیم ملی ناشنوایان کمک کردند و قطعا نمایندگان تکواندو کشورمان با کسب بهترین نتیجه همچون دوره های گذشته با ارتقاء رتبه ایران در  بازیهای المیپک کمک خواهد کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده