سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در مصاحبه با خبرگزاری آنا مطرح شد؛

ساعی: تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو به تمامی رشته های ورزشی لطمه زد

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تعویق بازی های آسیایی هانگژو به کلیه رشته های ورزشی در قاره آسیا لطمه بزرگی زد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،  درباره تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: به نظرم تعویق بازی‌های آسیایی نه تنها به ضرر تکواندو؛ بلکه به ضرر تمام رشته‌ها شد و به کل ورزش در همه جای دنیا آسیب زد. به هر حال همه کشورها و تیم‌های شرکت‌کننده برای حضور در این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کردند و تعویق این رقابت‌ها برنامه‌های ما را بهم ریخت. با این حال ما مسابقات دیگری پیش‌رو داریم و به همین خاطر در جلسه کمیته فنی که امروز برگزار می‌شود در مورد آن‌ها تصمیم می‌گیرم و یک برنامه‌ریزی جدید انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون تکواندو عنوان کرد: خیلی از قهرمانان و ورزشکاران ما با تعویق بازی‌های آسیایی آسیب می‌بینند. این اتفاق به خصوص در رده نونهالان و نوجوانان خواهد بود، چرا که یک تکواندوکار در رده نونهال نتوانسته است در هیچ مسابقه‌ای شرکت کند و به رده نوجوانان رسیده و حالا وقتی قرار است به مسابقه‌ای اعزام شود ما هیچ شناختی از او نداریم. متأسفانه این اتفاق رخ داد و ما باید تکواندوکاران نوجوان را به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام می‌کردیم اما هیچ شناختی از آن‌ها نداریم. با تعویق مسابقات بازی‌های آسیایی و دانشجویان، ورزش دنیا عقب افتاد و چین هم میزبان این 2 رویداد بین‌المللی بود اما به خاطر شرایط مجبور شدند بازی‌ها را به تعویق بیندازند.

ساعی با بیان اینکه کار شورای المپیک آسیا برای انتخاب تاریخ جدید سخت خواهد بود، عنوان کرد: فدراسیون‌های جهانی از مدت‌ها قبل تقویم ورزشی خود را تدوین کرده‌اند و با توجه به اینکه سال آینده هم مسابقات گزینشی کسب سهمیه المپیکی در اکثر رشته‌ها برگزار خواهد شد؛ گنجاندن این مسابقات کار دشواری خواهد بود. بنابراین باید شورای المپیک آسیا با تقویم فدراسیون‌های جهانی و کمیته بین‌المللی المپیک هماهنگ باشد که کار سختی است و من فکر می‌کنم با توجه به این شرایط اصلاً این رقابت‌ها برگزار نمی‌شود.

رئیس فدراسیون تکواندو اظهار کرد: در حال حاضر علاوه بر بازی‌های آسیایی، مسابقات دانشجویان جهان هم به تعویق افتاده و ما باید این دو رویداد را در نظر بگیریم و براساس آن‌ تصمیم بگیریم. تا زمانی که موضوع کرونا برطرف نشود ورزش در دنیا با مشکلات این چنینی روبه‌رو خواهد بود. ما هم تصمیم می‌گیرم بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشیم تا تکواندوکاران حداقل در مسابقات دیگر به میدان بروند. با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم در حال حاضر 2 تیم امید و بزرگسالان داریم و تیم امید قرار است پشتوانه بزرگسالان باشد، امیدوارم مسابقات این دو تیم با چالش روبه‌رو نشود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده