سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سلطانی راد: شریفی منش در تکواندوی ناشنوایان بی رقیب است

مربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان گفت: شریفی منش در این سال ها با کسب پیروزی در تمامی مبارزات خود رکورد کم نظیری بر جای گذاشته است. 

محسن سلطانی راد مربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص عملکرد ملی پوشان ناشنوا در المپیک برزیل عنوان کرد: تیم ملی تکواندو ناشنوایان ایران نسبت به سایر تیم ها یکی از بهترین و منظم ترین اردوها را برگزار کرد. ما از تیر ماه سال گذشته تمرینات را شروع کردیم و بعد از رقابت های جهانی تهران نیز بیکار ننشستیم و سریعا اردوها آغاز شدند.

مربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان در ادامه درباره مدال طلای علیرضا شریفی منش شاگرد خود در المپیک برزیل، اظهار داشت: شریفی منش از سال 1396 تا امروز در اردوی تیم ملی تکواندو ناشنوایان حضور داشته و در این سال ها با کسب پیروزی برابر تمامی رقبای خود عملکرد فوق العاده ای داشته است.  او در رقابت های قهرمانی جهان ناشنوایان مدال طلا گرفت و در المپیک این مدال ارزشمند را تکرار کرد. در تمامی این سال ها علاقه مند بود تا خود را به نحوی در سطح حرفه ای نگه دارد. این تفکر در کنار تمرین مداوم و زحمات زیاد به بار نشست تا اعضای تیم مزد زحمات خود را بگیرند. 

دبیر انجمن تکواندو ناشنوایان در پایان بیان کرد: تکواندوکاران بسیار هدفمند تمرین کردند و البته نباید عملکرد مربیان زحمت کش در رقابت های جهانی را نادیده گرفت. آن ها در تیم های ملی کیوروگی و پومسه 80 درصد زحمات را برای تیم ملی کشیدند که جای تقدیر دارد. با این حال اگر به دنبال قهرمان پروری و تداوم این موفقیت ها هستیم، مسئولان باید نسبت به تکواندوی ناشنوایان و همچنین مربیان پایه توجه بیشتری داشته باشند تا روند بازیکن سازی ادامه دار شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده