سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

راپسومانیکیس: اردوی تهران کمک زیادی به حضور موفق در قهرمانی اروپا کرد

ملی پوش تکواندو یونان گفت: تمرین با تکواندوکاران ایرانی باعث شد تا برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا آماده شویم.

مدیانیسیوس راپسومانیکیس ملی پوش وزن 58- کیلوگرم تکواندو یونان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص تمرین مشترک با ملی پوشان ایران در تهران، عنوان کرد: تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم و شرایط برای اردو در تهران توسط فدراسیون تکواندو مهیا بود. سطح تکواندو ایران بالا است و همه ورزشکاران تلاش می کنند در جهان بدرخشند. ایران قهرمانان جهان و المپیک بسیاری دارد و مطمئنا حضور در چنین فضایی این فرصت را به شما می دهد تا تاکتیک و تکنیک خود را ارتقا دهید.

او افزود: ما خود را برای رقابت های قهرمانی اروپا در 19 ماه مه آماده می کنیم. این رقابت برای ما بسیار مهم است و امتیازات بالایی دارد بنابراین قصد داریم با سکونشینی از رنکینگ خود را ارتقا دهیم. اکنون در جایگاه 13 المپیک هستم اما سعی دارم این رتبه را بهبود ببخشم. 

راپسومانیکیس درباره شناخت خود از ملی پوشان تکواندو ایران، بیان کرد: آرمین هادی پور را می شناسم و سطح بسیار خوبی دارد. او در وزن من حضور دارد و تمرین با او کمک شایانی به من کرد. او اعتماد بنفس بالایی دارد و از لحاظ فنی همیشه خود را ثابت کرده است. ما هم در کشورمان تکواندوکاران خوبی داریم و چند سالی است در تورنمنت های مهمی مانند گرند پری و جهانی خودمان را ثابت کرده ایم. 

دارنده مدال نقره رقابت های قهرمانی اروپا در سال 2021 درباره تمرین با جلال خدامی قهرمان اسبق تکواندو جهان، اظهار کرد: اولین باری است که به تهران سفر می کنم و خدامی  برای حضور ما در ایران کمک کرد و در این اردوی تمرینی با نکات تاکتیکی اش توانستیم خودمان را ارتقا دهیم که از او بابت این مورد سپاسگزارم. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده