سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

لشگری: حضور ساعی در کمیته فنی نعمت است

سخنگوی کمیته فنی تکواندو در واکنش به برخی انتقادها از غیبت افراد با تجربه تر در کمیته فنی، گفت: حضور هادی ساعی در این کمیته یک نعمت است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛مسعود لشگری درباره برنامه های پیش روی تیم های ملی تکواندو، اظهار کرد: بر اساس تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، تیم ملی به دو بخش امید و بزرگسالان با کادرهای فنی مجزا تشکیل شد تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اردوهای خود را برگزار کنند و به مسابقات مختلف اعزام شوند.

سخنگوی کمیته فنی تکواندو، افزود: بر همین اساس نیز تیم امید ایران قرار است به مسابقات گرندپری که خرداد در کشور کره جنوبی برگزار می شود، اعزام شود و تیم بزرگسالان نیز به رقابت های قهرمانی آسیا و اوپن در کره جنوبی که با فاصله زمانی ۲ روز برگزار می شود اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی تکواندو، گفت: با توجه به برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا در ۶ وزن، تصمیم گرفته شد در بخش مردان در اوزان اول و هفتم و در بخش زنان نیز در اوزان اول و ششم، ورزشکاری به این مسابقات اعزام نشود. مسابقات انتخابی نیز بدون مشکل و منطبق با قوانین جدید داوری برگزار شد. نتایج ورزشکاران نیز میلیمتری و نزدیک به هم بود. در نهایت نیز نفرات نخست به قهرمانی آسیا و نفرات دوم نیز به مسابقات اوپن اعزام خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه درهای تیم ملی به روی همه باز است، خاطرنشان کرد: کسانی که تلاش کردند و در دوران کرونا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند، عملکرد بهتری داشتند و به موفقیت رسیدند. در این مسابقات یکسری از نفرات جوان و با آتیه برابر باتجربه ها موفق شدند و در مجموع رقابت های بسیار خوبی را شاهد بودیم.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، درباره برخی انتقادها به عدم استفاده از افرادی با شناسنامه و کارنامه قویتر در کمیته فنی، گفت: در راس کمیته فنی آقای ساعی حضور دارد که از قهرمانان بزرگ‌ تکواندو است و نظراتی که مطرح می کند بسیار راهگشاست. او با کارشناسی دقیق وارد تمامی مباحث فنی می شود و به صورت جدی اعضاء را در موارد مختلف به چالش می کشد. واقعا حضور ساعی برای کمیته فنی یک نعمت است. از سوی دیگر نیز افراد دیگر حاضر در کمیته فنی مردان و بانوان همگی از کارشناسان باتجربه در این حوزه هستند. اضافه شدن افراد جدید به کمیته فنی مطرح نیست اما اگر این کار مورد نیاز و به نفع تکواندو باشد قطعا انجام خواهد شد.

 

منبع :خبرگزاری ایسنا

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده