سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بمناسبت روز فرهنگ پهلوانی و سالروز آزادسازی خرمشهر صورت گرفت؛

تجلیل رئیس هیات تکواندو استان بوشهر از مقام شهدا با حضور در منزل شهید سردار شهید مجید بشکوه

سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر با حضور در منزل سردار شهید مجید بشکوه از مقام این شهید تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر ؛ به مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و سالروز آزاد سازی خرمشهر ، سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان به همراه سرهنگ عبدالرضا ملاکی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان و مهدی ملاح زاده مسئول کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان با حضور در منزل شهید شاخص سال بوشهر سردار شهید مجید بشکوه ضمن دیدار با خانواده ایشان از مقام شامخ و ایثارگری های شهید تجلیل شد.

سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر ضمن اظهار خرسندی از دیدار با خانواده این عزیز و تجلیل از خانواده شهدا را عنوان کرد: آرامش و آسایش امروز ما نتیجه دلاور مردی های شهدا و ایثارگران است و همه ما موظف هستیم تا ضمن قدردانی از خانواده این عزیزان راه  نورانی آنها را ادامه دهیم .

سید مردانی همچنین با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص بزرگداشت مقام شهید و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، گفت: آن چیزی که امروز ایران را به یکی از قدرت های بزرگ دنیا تبدیل کرده است ثمره خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان ماست و این جان فشانی ها آنها کشور ما را بیمه کرده است.

سرهنگ عبدالرضا ملاکی رئیس بسیج ورزشکاران استان بوشهر در ادامه تصریح کرد : شهدا و ایثارگران راهی را رفتند که باعث امنیت و سربلندی این کشور شدند و ما امروز با خیال راحت در سایه این امنیت زندگی می کنیم و برای همین است که این عزیزان از اجر و پاداش بزرگی در نزد خدای باری تعالی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ما خدمت‌گزار خانواده شهدا هستیم گفت: جانفشانی خانواده شهدا این فضا را به وجود آورده که در اقصی نقاط دنیا دارای افتخار باشیم.

خواهر سردار شهید مجید بشکوه نیز در این دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت‎.‎

سردار شهید مجید بشکوه در اکثر عملیات از جمله فتح المبین، شوش، بدر و رمضان به عنوان فرمانده ی گردان شرکت داشت و بالاخره پس از شش سال حضور مداوم و بی وقفه در جبهه ها و شرکت در تمام عملیاتی که توسط رزمندگان اسلام انجام می شد، در تاریخ 1365/10/4 در عملیات کربلای 4 به فیض عظیم شهادت نایل آمد و به آرزویش رسید .

در پایان لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی رئیس هیات تکواندو و رئیس بسیج ورزشکاران استان به خانواده معظم این ‏شهید تقدیم شد‎.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده