سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رقابتهای بین المللی پاراتکواندو امارات؛

قهرمانی مقتدرانه ایران با کسب چهار سهمیه بازی های پاراآسیایی

تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان، در مسابقات بین المللی امارات ضمن بدست آوردن چهار نشان طلا و ایستادن روی سکوی قهرمانی، موفق به کسب چهار سهمیه با ارزش بازی های پاراآسیایی هانگژو شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛رقابت های بین المللی پاراتکواندو -امارات  کسب سهیمه بازی های پاراآسیایی در دو گروه مردان و زنان  امروز پنجشنبه پنجم خرداد ماه  با حضور ۴۶ تکواندوکار از ۱۴ کشور ایران، امارات، بحرین، قزاقستان، فیلپین، ازبکستان، عراق، تایلند، ژاپن، هند، نپال، اندونزی، مغولستان و لائوس در سالن  التیقه  شهر شارجه برگزار شد.

تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان که با ترکیب "مریم عبدالله پور" دروزن 47- کیلوگرم، "سحر قنبری" در وزن 52- کیلوگرم،" رزا ابراهیمی" در وزن 57- کیلوگرم و "لیلا میرزایی" در وزن 65+ کیلوگرم در این رقابت ها حضور داشت که در نهایت هر چهار نماینده ایران موفق به کسب مدال طلا و سهمیه حضور بازیهای پاراآسیایی هانگژو را بدست آوردند.

مریم عبدالله پور در  وزن ۴۷- کیلوگرم در دور نخست در قرعه استراحت بود و درمرحله نهایی به مصاف حریفی از قزاقستان رفت  که توانست با اقتدار و با نتیجه 45 بر 6 این تکواندو کار قزاقی را شکست دهد و نشان طلای این وزن را به دست آورد.

"رزا ابراهیمی" دیگر نماینده شایسته کشورمان  در وزن ۵۷- کیلوگرم در فینال این رقابتها به مصاف «کانیکا خونکاوی» از تایلند رفت  و با نتیجه 47 بر 14  پیروز میدان شد و در سکوی قهرمانی این رقابتها ایستاد.

همچنین  "سحر قنبری" در وزن ۵۲- کیلوگرم «فریداخن حبیبلائف» نماینده ازبکستان را  با نتیجه 19 بر یک از پیش رو برداشت و سومین طلای  ایران را در این رقابتها کسب کرد.لیلا میرازیی در وزن 68+ کیلو گرم نیز عنوان قهرمانی را کسب کرد تا تیم ملی پاراتکواندو کشورمان چهار سهمیه بازیهای پاراآسیایی را کسب نماید.

هدایت تیم ملی بانوان کشورمان  برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حسینی مربی تیم است.

 در بخش مردان نیز  تیم ملی کشورمان با دو نماینده حضور داشت،  مهدی داتلی بیگی جوانترین بازیکن تیم ملی پاراتکواندو کشورمان که اولین تجربه حضور در رده سنی بزرگسالان را دارد در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف هندی خود «موهیت سینگ» نتیجه را 20 بر26 واگذار کرد و از دور رقابتها حذف شد. 

سجاد جوانبخت دیگر نماینده ایران در وزن 70- کیلوگرم که در یک وزن بالاتر مبارزه می کرد، درابتدا مقتدرانه  و با نتیجه 31 بر یک «خاتری کاتریک» از هند را ناک اوت کرد و در ادامه و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه  26 بر 16  نتیجه را به حریف ازبکستانی خود واگذارکرد و به مدال برنز این رقابت ها بسنده کرد.

هدایت تیم ملی  پاراتکواندو کشورمان در بخش آقایان، مرتضی سلطانی  به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر مربی تیم است. 

گفتنی است رقابت های بین المللی امارات، آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پاراآسیایی هانگژو است. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده