سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مراسم استقبال از نایب قهرمان تکواندو کشور در بوشهر برگزار شد

محمد طاها حاجیانی دارنده مدال نقره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان کشور پس از بازگشت به بوشهر مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ مراسم استقبال از دارنده نشان نقره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان کشور با حضور رئیس هیات تکواندو استان و جمعی از تکواندوکاران استان در فرودگاه بوشهر برگزار شد و با اهدای دسته گل از این ورزشکار تقدیر بعمل آمد.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر در این مراسم گفت: این ورزشکار استان با بازی‌های زیبای خود در راه رسیدن به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشوری بار دیگر به همگان ثابت کرد که بوشهر مهد استعدادهای درخشان در سطح کشور است.

سید مردانی عنوان کرد: افتخارآفرینی محمد طاها حاجیانی ورزشکار شایسته بوشهری در رقابت‌های قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی نونهالان و کسب مدال نقره او برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزش استان عزیزمان افزوده شود.

وی ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مردم بوشهر و قدردانی از زحمات و تلاش مجدانه این دلاور مرد بوشهری و مربیان او گفت: کسب عنوان نائب قهرمانی کشور نشان از شایستگی، توان و ظرفیت بالای ورزش تکواندو بوشهر دارد.

در ادامه محمد طاها حاجیانی گفت: رقابت های انتخابی تیم ملی همیشه از سطح بسیار بالایی برخوردار است و همه ورزشکاران عنوان دار هستند که این موضوع کار را برای رسیدن به کسب مدال سخت تر می کند.

وی با اشاره به این که در طول یک سال اخیر زحمات بسیاری کشیدم و فشارهای سنگینی را تحمل کردم افزود: برای رسیدن به این عنوان تلاش بسیاری کردم و از خیلی چیزها گذشتم اما امروز بسیار خوشحالم که توانستم حاصل روزها و ماه ها تلاشم را با کسب مدال کشوری ببینم.

رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان آزاد کشوری در گروه پسران که روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور ۶۸۵ تکواندوکار از سراسر کشور در محل فدراسیون تکواندو برگزار شد، محمد طاها حاجیانی موفق شد در وزن دهم مقام نائب قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد و همچنین جواز حضور در اردوی تیم ملی تکواندو دست پیدا کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده