سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پیام تبریک دکتر چو به مناسبت؛

چهل و نهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال پیامی به کشورهای عضو ، چهل و نهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال نامه ای به کشورهای عضو این اتحادیه، چهل و نهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو را به خانواده تکواندو تبریک گفت.

متن پیام دکتر چو به شرح ذیل است:

 همکاران عزیزم و خانواده محترم تکواندو؛

امروز چهل و نهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو است. ما می توانیم این فرصت مناسب و خوشحال کننده را به دلیل کمک های بی دریغ کسانی که قبل از ما برای تکواندو انجام داده اند، گرامی بداریم.

من از شما به خاطر فداکاری همیشگی و بی شائبه تان به رشته ورزشی تکواندو تشکر می کنم. اشتیاق و مهمتر از آن احترام شما به یکدیگر و همبستگی به عنوان یک خانواده متحد تکواندو چیزی است که ما را از سایر ورزش ها جدا می کند.  ما یک جهان و یک تکواندو هستیم.

ما در فدراسیون جهانی تکواندو مفتخریم که در بازی‌های المپیک،  پارالمپیک، و رقابت های متعدد  ورزشی متعدد حضور داشته باشیم و مهم‌تر از همه، ما از طریق برنامه‌های توسعه بشردوستانه و فعالیت های اجتماعی به بشریت کمک می‌کنیم. در تکواندو صلح، گرانبهاتر از پیروزی است.

برنامه های تکواندو را پس از استراحت به واسطه شیوع ویروس کرونا از نو آغاز می کنیم و از خانواده جهانی تکواندو می خواهم که به سال 2023 نگاه ویژه ای کنند،  ما پنجاهمین سالگرد خود جوبیل طلایی (جوبیل= در انگلیسی به معنای جشن گرفتن برای رویدادی خاص) را جشن می گیریم. چه در مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی آذربایجان و چه در سایر مسابقات بین المللی تکواندو از شمادرخواست می کنم  سالگرد تأسیس فدراسیون جهانی تکواندو را  با شادی، غرور و امید جشن بگیرید. از حضور در این جایگاه  کسانی که در این راه به ما کمک کردند قدردانی می کنیم. بیایید کنار یکدیگر منتظر سالگردهای زیادی از تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو باشیم. رو به جلو و فراتر از آن."

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده