سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در بازدید از شیرخوارگاه آمنه به مناسبت روز دختر؛

ساعی: طرح استعدادیابی از کودکان بی سرپرست را کلید می زنیم

هادی ساعی در جریان دیدار از مسئولان شیرخوارگان آمنه به مسئولان این سازمان قول راه اندازی یک باشگاه تخصصی تکواندو ویژه کودکان این مرکز را داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س)  و روز دختر به همراه  جمعی ازمسئولان فدراسیون و نمایندگان تیم‌‌های ملی بانوان در شیرخوارگاه آمنه حضور پیدا کرد.

در این بازدید عشرت شاه محمدی نایب رئیس فدراسیون تکواندو،  عاطفه کشاورز و مهروز ساعی کادر فنی تیم های ملی ، زهرا پور اسماعیل و غزل سلطانی بازیکنان تیم ملی تکواندو، رومینا چمسورکی و روزا ابراهيمی ملی پوشان پاراتکواندو وجمعی از مسئولین و پیشکسوتان حضور داشتند.

در ابتدای این بازدید نشستی میان هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به همراه مسئولان شیرخوارگاه آمنه شکل گرفت. هادی ساعی در این جلسه به زهرا مشایخی رئیس شیرخوارگاه آمنه و رهام ولایتی نژاد رئیس بهزیستی شمیرانات قول داد تا یک باشگاه تکواندو برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال با تمامی تجهیزات مربوطه دایر شود. عاطفه کشاورز سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو بانوان نیز اعلام کرد قصد دارد با بازگشایی این باشگاه به عنوان مربی فعالیت کند.

در ادامه این بازدید؛ رهام ولایتی نژاد در خصوص حضور هادی ساعی  و همراهانشان در فدراسیون تکواندو در این مرکز عنوان کرد: بسیار خوشحال هستیم پهلوان ملی در شیرخوارگاه آمنه حضور پیدا کرده است. به زودی با قول مساعد هادی ساعی قرار است باشگاه تکواندو مختص کودکان ما راه اندازی شود که جای تقدیر دارد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص این دیدار گفت: به این مرکز آمدیم  تا اعلام کنیم همه این کودکان فرزندان ما هستند و فرزندان این مرز و بوم به شمار می‌روند. به عنوان نماینده فدراسیون تکواندو به این مرکز آمدیم تا همکاری هایمان را با شیرخوارگاه آمنه گسترش دهیم. قصد داریم با امضا تفاهم نامه ای با شیرخوارگاه آمنه و مراکز این چنینی همکاری بیشتری داشته باشیم. از این پس خدماتی که به تکواندوکاران کل کشور ارائه می‌دهیم به صورت رایگان در اختیاز این مراکز قرار می دهیم.

ساعی با اشاره به توافق صورت گرفته با مدیران شیرخوارگاه آمنه درخصوص آموزش کودکان گفت: طبق توافق صورت گرفته بین فدراسیون تکواندو و شیرخوارگاه آمنه مقرر شد گروهی از مربیان و مدال آوران این فدراسیون با حضور هفتگی در این شیرخوارگاه به استعداد یابی و آموزش کودکان حائز شرایط بپردازند.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان تصریح کرد : این فدراسیون در نظر دارد طرح استعداد یابی کودکان بی سرپرست را با همکاری سازمان بهزیستی در کل کشور گسترش دهد و با توکل به خدا و آماده شدن بسترهای لازم مرحله به مرحله این طرح در کشور آغاز خواهد شد و کودکان مستعد تحت آموزش مربیان مورد تأیید ما قرار خواهند گرفت.

همچنین هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به همراه مسئولان، ملی پوشان و پیشکسوتان از قسمت های مختلف این مرکز بازدید کردند. ضمن اینکه ساعی از مادران مرکز شیرخوارگاه آمنه نیز بابت زحماتشان تقدیر و تشکر کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده