سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ساعی: ایلام پتانسیل بالایی در تکواندو دارد / به ‏بانوان‬ مسئولیت‌های بیشتری واگذار کنیم

رئیس فدراسیون تکواندو در مجمع انتخابات هیأت استان ایلام گفت: تکواندو استان پتاسیل بالایی دارد که با وفاق و همدلی بیشتر می‌تواند یکبار دیگر روزهای خوب گذشته را تکرار کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی بعد از انتخاب ناصر منش به عنوان رئیس هیأت استان ایلام ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: خوشحالم نامزدها از خانواده تکواندو بودند و نهایتاً با خرد جمعی رئیس جدید اعلام شد. از رئیس قبلی هیأت که در جمع ما نیستند و کارهای خوبی برای تکواندو استان انجام دادند تشکر و قدردانی کرده و ضمن تبریک به آقای ناصر منش، از همه خانواده تکواندو استان می‌خواهم با وفاق و همدلی برای پیشرفت تکواندو که پتانسیل بالایی دارد تلاش کنند.

ساعی با ابراز رضایت از فعالیت بانوان در تکواندو استان ایلام گفت: باعث خوشحالی است که بانوان ایلامی در تمامی عرصه‌ها حضور فعالی دارند. ما به کار و تلاش بانوان اعتقاد داریم، بانوان مسئولیت پذیر بوده با دقت بیشتری کارها را پیش می‌برند. به همین دلیل انتظار دارم سهم بانوان درپستهای مدیریتی بیشتر باشد و شاهد حضورفعال آنها در رأس هیأت‌های شهرستانها باشیم.

وی افزود: تکواندو استان ایلام سابقه و پیشینه خوبی در تکواندو کشور دارد و با این پتانسیل که امروز از تکواندو استان دیدم، بدون شک می‌توان با کار و تلاش زیاد به روزهای خوب گذشته بازگشت. تلاش می‌کنیم امکانات خوبی در اختیار استان قرار دهیم تا در امر آموزش و بخصوص کلاس‌های داروی فعال‌تر شوند. همچنین به رئیس هیأت تکواندو شهرستان «مهران» قول دادیم برای راه اندازی سالن تکواندو بزرگ‌تر و مجهزتر کمک خواهیم کرد .

هادی ساعی روز جمعه با سفر به دره شهر و دیدار با فرماندار، مسئولین اداره ورزش و جوانان و جمعی از هیئت‌های رزمی این شهرستان، اعلام کرد ؛فدراسیون تکواندو برای راه اندازی  یک خانه تکواندو در شهرستان "دره شهر" در صورت آمادگی فرماندار این شهرستان و مسئولان ورزشی استان ایلام همکاری خواهد کرد. 
همچنین ساعی در این نشست اعلام کرد؛ ۲ مربی بازیکن‌ساز تکواندو شهرستان دره شهر در کمپ یک هفته‌ای تیم‌های ملی حاضر خواهند شد.
گفتنی است در روز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو، با استقبال مظفر علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان و معاونین؛ هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به همراه سید حسین عباسی مسئول امور مجامع و استان‌ها جهت حضور در مجمع انتخاباتی رئیس هیأت تکواندو ایلام وارد مرکز این استان شد و در ادامه از خانه تکواندو ایلام بازدید کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده