سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

جشن ولادت امام رضا(ع) ;

حضور تکواندوکاران شهرستان دلفان در جشن ولادت امام رضا(ع) و اجرای سرود سلام فرمانده

هیات تکواندو شهرستان دلفان با همراهی تکواندو کاران دهه نودی این شهرستان در مراسم جشن ولادت با سعادت امام هشتم و همچنین گردهمایی بزرگ سلام فرمانده شرکت کردند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیأت تکواندو استان لرستان  ، مسئولین و تکواندوکاران هیأت تکواندو شهرستان دلفان با حضور در مراسم جشن ولادت با سعادت امام هشتم و همچنین گردهمایی بزرگ سلام فرمانده با اجرای برنامه های متعددی از جمله اجرای پومسه و شکستن اجسام و مبارزات نمادین بار دیگر عشق و علاقه خود را نسبت به ائمه و پایبندی خود به آرمانهای انقلاب نشان دادند .
قبل از اجرای برنامه ها ، رئیس هیات تکواندو شهرستان ضمن گرامیداشت این روز باشکوه ، حضور تکواندو کاران دهه نودی را نشانه محبت ورزشکاران به امام عصر دانسته و امید داشت که منتظران واقعی امام عصر باشند و با انجام ورزش و پیروی از مولا و سرورمان در زمینه انجام امورات معروف تا رسیدن به حیات طیبه تلاش خود را روز افزون نمایند .
همچنین از اولیای این ورزشکاران که با همراهی آنها انگیزه بیشتری در وجود این عزیزان ایجاد کرده اند و آنها را در مسیری سالم قرار داده اند قدردانی بعمل آمد .
در این مراسم چهره هایی کشوری و مذهبی و مدیران شهرستان دلفان حضور داشتند ، نمایش تکواندو کاران مورد رضایت حاضرین قرار گرفت و امام جمعه و جناب آقای روحی مجری شبکه کودک صدا و سیمای جمهوری اسلامی به پاس زحمات این ورزشکاران از آنها کمال تقدیر و تشکر را داشتند .

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده