سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به مناسبت دهه کرامت؛

حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در هیات تکواندو استان مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور در دفتر هیات تکواندو استان از عوامل و همکاران تکواندو مازندران قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، حسن رنگرز مدیرکل  ورزش و جوانان استان مازندران به همراه سجاد یگانه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در دفتر هیات تکواندو جهت تمجید از اتفاقات خوب در این هیات حضور پیدا کرد.

این جلسه با حضور فیض اله نفجم رییس، علیرضا میرزایی مشاور، حسین ربیعی سرپرست دبیری، محبوبه محمدنژاد نایب رییس، بهروز نادری، فاطمه طالبی و لیلا مهدوی از همکاران هیات تکواندو استان مازندران برگزار شد.

در ابتدای جلسه فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان ضمن خوش آمدگویی به ارائه  بخشی از عملکرد هیات استان در ماه های گذشته از جمله کسب حدود 80 مدال برون مرزی، 36 مدال از رقابتهای آزاد کشوری، حضور 5 ملی پوش دختر و پسر رده جوانان در تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی، حضور 3 مربی سازنده مازندرانی در بخش آقایان در 3رده سنی نونهال، نوجوان و امید و یک مربی خانم در رده سنی نونهالان، حضور 13 تکواندوکار نونهال و نوجوان در اردو تیم ملی پرداخت.

حسن رنگرز در ابتدای صحبت ضمن تشکر و قدردانی از حضور فیض اله نفجم در راس هیات تکواندو استان بیان کرد: اینکه یک استان در همه رده های سنی مربی ملی پوش دارد پیامی بسیار امیدوار کننده است  لذا وجود فیض اله نفجم برای هیات تکواندو استان یک فرصت بی نظیر است و ما به عنوان مسئول در اداره کل برای هیاتی که از جهت جمعیت و با برنامه، فعال و پویان بودن شاخص است هرآنچه که در توان داریم، انجام می دهیم. لذا  اگر کاری برای این هیات انجام می شود برمبنا عملکرد بوده و صرفا بخاطر حجم برنامه ها و فعالیتهایی که دارد محق کمک های دولتی است.

رنگرز در ادامه بخاطر کسب مدالهای بخش بانوان و آقایان، مدال های رده های سنی پایین، حضور پرقدرت در لیگ و رایزنی و جذب اسپانسر توسط رییس هیات و حضور در رقابتهای بین المللی جام فجر و جام باشگاه های آسیا و  کسب سوم آسیا تبریک و اظهار کرد: همه این افتخارات را نه تنها در ارزیابی عملکرد یک هیات ورزشی بااهمیت است بلکه پیامی مثبت برای آینده است که می تواند برگ زرینی در کارنامه ورزشی تکواندو استان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران آمادگی خود را جهت مساعدت به این هیات در موارد مختلف بیان کرد: باتوجه به اینکه زیر بنای کار در باشگاه ها چیده می شود که مستلزم داشتن یک مربی خوب، متعهد، به روز و با انگیزه و یک باشگاه با تجهیزات لازم و ورزشکاران مستعد است آیین تکریم و تشویق از مربیان سازنده یکی از هدفهای ما برای هیات تکواندو است. داشتن خانه تکواندو یکی از دغدغه های ما برای رشته های خوب پرمدال است. باید زیرساخت و سخت افزار تخصصی لازم را داشته باشند و قطعا می توانیم در مواردی مثل بازسازی و مرمت سالنهای قدیمی کمک کنیم تا رشته های ورزشی به مدت طولانی بتوانند از آن سالن بهره مند شوند. همچنین وجود سالنهایی در روستاها علی رغم رقم های پایین مساعدت می تواند به عنوان پایگاه های خانه تکواندو در شهرستانهای قهرمان پرور باشد.

حسن رنگرز در پایان گفت: صمیمانه به نفجم و عواملش خداقوت می گویم و مطمئن هستم که رییس فعال تکواندو مازندران در این مسیر با استفاده از خرد جمعی و تشریک مساعی از وجود همکاران فعال بهره مند است که ماحصل یک کار تیمی است، با ابراز اینکه برای تکواندو استان میتوان با توجه به ریل گذاری، داشتن فضایی پویا، برنامه ای که در راس کار شکل گرفته نوید یک  چشم انداز و یک اتفاق خیلی زیبا را داد و قطعا جلسه امروز،  فضا هیات و صمیمت پرسنل را پر از انرژی و انگیزه دیدم و دوست داشتم تا در جمع شما عزیزان باشم آرزوی قلبی من برای شما سلامتی، شادی و موفقیت روز افزون است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده