سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ساعی: همدان شرایط میزبانی از اردوی تیم ملی بزرگسالان را دارد

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: اگر شرایط مهیا باشد قبل از مسابقات جهانی مکزیک اردوی تیم ملی بزرگسالان را نیز در همدان برگزار خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در دیدار با جمعی از قهرمانان، مربیان و داوران تکواندو استان با قدردانی از میزبانی اردوی تیم ملی در همدان بیان کرد: با تلاش و پیگیری حمید سیفی بهترین شرایط برای برپایی اردوی تیم ملی در همدان فراهم شده است که جای قدردانی دارد. امروز یک کار بزرگ در استان همدان صورت گرفته و میزبانی سه رده سنی کاری بسیار سخت و دشوار بوده که جای تقدیر و تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان و هیات تکواندو استان دارم.

وی با اشاره به اصل تخصص گرایی در ورزش، افزود: در روزهای اخیر به استان های زیادی سفر کردم و جا دارد بابت انتخاب سیفی به مجموعه مدیریتی استان تبریک بگویم واقعا افرادی که متخصص و قهرمان هستند و در راس کار قرار می گیرند بیشتر می توانند به ورزش کشور کمک کنند و مجموعه ورزش و به خصوص تکواندو استان باید از دکتر سیفی حمایت کنند.

هادی ساعی با اشاره به وضعیت تکواندو همدان، گفت: قنبری چندین بار درخواست استعفای خود را ارائه کرده ولی مورد قبول مجموعه فدراسیون قرار نگرفت ولی ایشان اعلام کرده به دلیل بازنشستگی دیگر انگیزه ای برای ادامه کار ندارند که جا دارد از تلاش های چندین سال ایشان تشکر و قدردانی کنم و به زودی در خصوص وضعیت تکواندو همدان تصمیم گیری می شود.

وی ادامه داد: نگاه حمایتی به هیات تکواندو استان همدان داریم و در مسابقات ادوار گذشته استان همدان ثابت کرده است که استعدادهای بسیار نابی دارد که لیاقت حضور در تیم ملی و حتی مسابقات بین المللی را دارند.

ساعی اظهار کرد: فدراسیون تلاش خواهد کرد تا با برنامه‌ریزی هیات استان همدان، دوره های دانش افزایی مربیان و داوران و همچنین دوره های استعدادیابی با توجه به ظرفیت منطقه برگزار تا بهترین ها کشف و به عنوان قهرمان آینده تیم ملی معرفی شوند.

رییس فدراسیون تکواندو کشور با اشاره به ارتفاع از سطح دریا همدان گفت: همدان بهترین شرایط را برای میزبانی تیم ملی دارد و اگر شرایط مهیا باشد قبل از مسابقات جهانی مکزیک اردوی تیم ملی بزرگسالان را نیز در همدان برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر یک میلیون تکواندو کار سازمان یافته در بانک اطلاعاتی فدراسیون در استان های مختلف وجود دارد و تعداد تکواندکاران مرد و زن در این بانک اطلاعاتی تقریبا برابر هستند که این آمار نشان می دهند مردم کشورمان علاقه وافری به رشته تکواندو دارند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده