سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

لشکری سرپرست دبیری فدراسیون گفت:

امیدوارم تیم ملی نونهالان در دو میعادگاه آسیایی و جهانی خوش بدرخشد

مسعود لشکری سرپرست دبیری فدراسیون با قدرانی از میزبانی هیات تکواندو استان البرز از وضعیت تیم ملی نونهالان اعزامی به رقابتهای جهانی و آسیایی گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،مسعود لشکری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو با حضور در مجتمع ورزشی کوروش از اردوی تیم ملی نونهالان بازدید کرد.

سرپرست دبیری فدراسیون در این دیدار گفت: خدا را شاکریم که اردوی تیم ملی نونهالان به صورت منظم  به میزبانی هیات تکواندو البرز در حال برگزاریست که این مهم جای تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران  استان البرز دارد در این میان از کوروش رجلی از قهرمان ارزنده و سرمربی تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی که کلیه امکانات را به بهترین نحو برای تیم مهیا کرده است تشکر ویژه دارم.

وی ادامه داد: همانطور که مستحضرید تیم ملی نونهالان ما به زودی به رقابتهای آسیایی و جهانی اعزام خواهد شد، در حال حاضر 25 هوگوپوش در اردو حضور دارند و پس از برگزاری مسابقات انتخابی مرحله سوم   نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و جهانی شناسایی و تفکیک خواهند شد تا با قدرت زیر نظر کادر فنی به تمرینات خود ادامه دهند،امید آن دارم این عزیزان در رقابتهای مذکور خوش بدرخشند و پرچم سه رنگ کشورمان را در آوردگاه جهانی و آسیایی به اهتزاز دربیاورند.

لشکری با گریزی بر وضعیت تیم ها جهت شرکت در مسابقات افزود: تیم ها پس از تقریبا وقفه دو سال و اندی  به علت شیوع ویروس کرونا تشکیل شده اند و هیچ رویدادی در رده های پایه برنامه ریزی و برگزار نشده بود، امیدوارم با توجه به زحماتی که ملی پوشان و کادر فنی میکشند نتایجی در خور و شایسته کسب نمایند.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو بیان داشت: در طی این دو ساله فدراسیون با شعار تکواندو تعطیل نیست  به فعالیت خود ادامه داد و مربی های  با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات خود را پیگیری میکردند.

وی گفت: یکی از کارهایی که فدراسیون تکواندو در طی تشکیل اردوهای ملی در همه رده های سنی انجام داده است استفاده از وجود مربی های جوان و قهرمانان  سابق است که مثال بارز آن استفاده از آقای رجلی به عنوان مربی خوش فکر و سازنده در راس تیم ملی اعزامی به رقابتهای آسیایی است و در دیگر سو سکان هدایت تیم جهانی بدست حسین علی نعیمی سپرده شده است که خوشبختانه در اردوی حال حاضر در کنار هم و دوش به دوش هم تمرین میکنند.

لشکری گفت: امیدوارم تیم ملی ما در این دو میعادگاه موفق باشند،البته نباید از آمادگی و تمرین و ممارست دیگر کشورها غافل بود ،رقیب اصلی ما در این رویداد از کشورهای اروپایی و آسیایی کشور کره است و تیم ملی برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید از سد این تیم بگذرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده