سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با حضور ۱67 تکواندوکار

آزمون کشوری ارتقای کمربند پوم و دان ۳ و ۴ بانوان در اردبیل برگزار شد

نماینده فدراسیون تکواندو در آزمون کشوری ارتقای کمربند گفت: تکواندوکاران باید سطح آمادگی و مهارت خود را در اجرای کامل فرم ها و مسابقه کیوروگی بالا ببرند تا تیم ملی از پشتوانه قوی برخوردار شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل، آزمون کشوری ارتقای کمربند پوم و دان۳و۴ بانوان به میزبانی هیات تکواندو استان اردبیل در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

میترا حاذق رحیمی نماینده فدراسیون تکواندو در آزمون کشوری ارتقای کمربند پوم و دان۳و۴ بانوان در گفتگو با خبرنگار ما به کیفیت این دوره از آزمون اشاره کرد و گفت: دوره ۷۱ آزمون ارتقای کمربند بعد از سه سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور با حضور ۱۶۷ تکواندوکار از سراسر کشور  بصورت حضوری به میزبانی استان اردبیل برگزار شد.

وی سطح این دوره از آزمون را متوسط ارزیابی کرد و گفت: تعطیلی باشگاه ها، دور بودن از تمرینات تیمی و عدم نظارت مستقیم مربی بر عملکرد ورزشکاران از عوامل اُفت تکواندوکاران در آزمون ارتقای کمربند است.

وی با بیان اینکه تکواندوکاران حاضر در آزمون دان سه به بالا خود در سطح مربی هستند گفت: به همین دلیل تکواندوکاران باید سطح آمادگی و مهارت خود را در اجرای کامل فرم ها و مسابقه کیوروگی بالا ببرند تا در شرایط کامل آمادگی بتوانند با قبولی در آزمون ارتقای کمربند روی همرزمان و هم باشگاهی های خود موثر واقع شوند.

ناظر فدراسیون تکواندو که خود دارای کمربند دان ۷ و از مربیان و داوران بین المللی تکواندو است از مربیان باشگاه های سراسر کشور خواست با سخت گیری بیشتر نسبت به تمرینات تکواندوکاران، آنها را در آزمون های ارتقای کمربند همراهی کنند چراکه هرچه سطح تکنیک و تاکتیک ورزشکاران در آزمون و مسابقات کیوروگی بالاتر باشد به ارتقای سطح تکواندو ایران کمک کرده  و تیم ملی نیز در مسابقات بین المللی و جهانی از شرایط بهتری برخوردار خواهد شد.

آزمون کشوری ارتقای کمربند پوم و دان۳و۴ بانوان با حضور ۱۶۷تکواندوکار از سراسر کشور  و ممتحنین کشوری و نماینده فدراسیون روز جمعه در ورشگاه حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده