سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دوره دانش افزایی داوران کیوروگی با قوانین جدید در اردبیل برگزار شد

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل از برگزاری دوره دانش افزایی کیوروگی و آشنایی با قوانین جدید در اردبیل خبرداد و گفت: این دوره آموزشی با حضور 90 داور تکواندو از سراسر استان در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل، دوره دانش افزایی داوران کیوروگی با شرکت 90 نفر از داوران تکواندو  ویژه بانوان و آقایان در دو بخش مجزا با حضور سعید مجتهدی نیا  و بختیار نوروزی از داوران بین المللی استان اردبیل  و خدیجه قره گوزی از داوران درجه یک کشوری در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.

تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل گفت: این دوره دانش افزایی با هدف ارتقای دانش داوران استان اردبیل و هماهنگی با قوانین جدید در اردبیل برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی 40 داور کیوروگی بانوان و 50 داور کیوروگی آقایان شرکت کرده بودند، اظهار داشت: در مسابقات پیش رو از داوران شرکت کننده در این دوره آموزشی بیشتر استفاده خواهد شد

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل از تداوم برگزاری کارگاه های آموزشی و دوره های دانش افزایی ویژه داوران و مربیان در آینده پیش رو خبرداد و گفت: برگزاری این دوره های آموزشی ضمن ارتقای دانش مربیان و داوران منجر به فراهم شدن زمینه های رشد و تعالی خانواده بزرگ تکواندو استان اردبیل می شود.

محمد حاجی زاده دبیر هیات تکواندو استان اردبیل نیزبه اهمیت برگزاری کارگاه های اموزشی اشاره کرد و گفت: برگزاری  سمینارهای آموزش و کارگاه ها ی دانش افزایی در اولویت  برنامه های کمیته آموزش هیات تکواندو استان اردبیل در سال 1401 است.

وی خواستار توجه و دقت داوران و مربیان به قوانین جدید شد و گفت:  مسابقات قهرمانی استان و لیگ انفرادی  با قوانین  جدید برگزار خواهد شد و در مسابقات پیش رو نیز از داورانی که در دوره های دانش افزایی هیات تکواندو حاضر شده و از دانش و مهارت کافی برخوردار هستند بیشتر استفاده خواهد شد تا تکواندوکاران اعزامی به مسابقات ملی از مهارت و توانایی های لازم برای افتخار آفرینی در سطوح مختلف ملی برخوردار باشند.

حاجی زاده تصریح کرد: این کارگاه آموزشی  با همکاری  کمیته آموزش  و کمیته داوران  هیات تکواندو استان اردبیل در خانه تکواندو اردبیل به مدت دو روز برگزار شد.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده