سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سهرابی : بهترین نمایش را در آسیا خواهم داشت

علی سهرابی گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و برای کسب ان شاالله با ارائه بهترین نمایش، به مدالی خوشرنگ دست پیدا می کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو تهران: علی سهرابی پومسه رو جوان و خوش اخلاق تکواندو استان تهران است، که به عنوان نماینده کشورمان در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش تیمی به روی شیابچانگ می رود، سهرابی از خردسالی ورزش تکواندو رو در بخش پومسه زیر نظر استاد نظری آغاز کرد و توانست در سال ۱۳۹۴ به اردوی تیم ملی راه یابد و تاکنون توانسته یک برنز جهانی، یک نقره آسیایی و برنز المپیک دانشجویان را در کارنامه ورزشی خود به به ثبت برساند.

عضو تیم ملی پومسه کشورمان در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران بیان داشت: تمرینات پر فشاری را طی مدت برگزاری اردوها پشت سر گزاشتم و در شرایط مطلوبی از آمادگی هستم و امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد خود را بر روی شیابچانگ آسیایی به نمایش بگزارم و با کسب خوشرنگترین مدال پرچم پر افتخار کشورم را در سالن برگزاری به اهتزار در بیاورم.

سهرابی با بیان اینکه در رده سنی جوانان و بزرگسالان و دربخش تیمی در این رقابتها حضور دارد در خصوص حریفان خود گفت: همه تیم ها با آمادگی کامل و بهترین های خود دراین رقابتها شرکت می کنند و هیچ حریفی را نمی توان دست کم بگیریم اما قطعا تیم میزبان،چین تاپیه و فیلیپین از مهمترین حریفان ما هستند.

وی در پایان گفت: از مردم عزیزیم درخواست می کنم برای موفقیت تیم ملی در این آوردگاه دعا کنند تا بتوانیم با کسب بهترین عناوین نتیجه ماهها تلاشمان را کسب کنیم و دست پر به ایران برگردیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده