سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در پایان رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا؛

مقانلو بهترین مربی قاره کهن شد / ‏‏‬کیانی و خدابنده فنی‌ترین تکواندوکاران آسیا

کمیته برگزاری بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا اسامی بهترین‌های این دوره ار اعلام کرد که نام دو ایرانی در بین آنها دیده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات که با حضور تکواندوکارانی از ۲۴ کشور به مدت 4 روز به میزبانی کره جنوبی در شهر چانچئون برگزار شد؛ در پایان این رقابت ها بهترین‌های جام بیست و پنجم از سوی کمیته برگزاری معرفی شدند که بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مردان ایران به همراه مربیانی از ازبکستان (پاول خان) و کره جنوبی به عنوان بهترین مربی آسیا انتخاب و معرفی شد.

اکرم خدابنده دارنده نشان طلای وزن ۷۳+ کیلوگرم بخش بانوان به همراه «جسوربک جایسانوف» قهرمان وزن 74- کیلوگرم از ازبکستان در بخش آقایان به عنوان بهترین تکواندوکاران آسیا انتخاب و معرفی شدند.همچنین ناهید کیانی دختر المپیکی تکواندو ایران دارنده مدال طلای وزن ۵۳- کیلوگرم این رقابت ها به  عنوان ارزشمندترین و فنی ترین بازیکن انتخاب شد.

در پایان بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا تیم بانوان ایران با سه طلا، دو نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد. کره جنوبی و چین نیز دوم و سوم شدند.

در بخش مردان ازبکستان با ۴ مدال طلا قهرمان شد. کره جنوبی با ۳ طلا و ۲ برنز در جای دوم ایستاد. چین با یک طلا، یک نقره و یک برنز سوم شد. اردن ۴ نقره و یک برنز چهارم و تیم ملی ایران با سه نقره و یک برنز پنجم شدند.

در مجموع رده بندی نهایی مردان و زنان تیم ملی کشورمان با ۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۲ برنز عنوان سوم را کسب کرد. کره جنوبی با ۵ طلا، یک نقره و ۴ برنز قهرمان شد و ازبکستان با ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز در جای سوم ایستاد. تیم‌های چین با ۳ طلا، ۳ نقره، ۲ برنز و اردن با یک طلا و ۴ نقره و یک برنز چهارم و پنجم شدند.

برای تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات ناهید کیانی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده سه طلا، میرهاشم حسینی، مهدی حاجی موسایی، مبینا نعمت زاده، نسترن ولی زاده و علی نادعلیان پنج مدال نقره، زهرا شیدایی و دانیال بزرگی نیز ۲ مدال برنز کسب کرده اند. فرزان عاشورزاده و امیرمحمد بخشی هم از دستیابی به مدال بازماندند.

بیژن مقانلو بهترین مربی آسیا

اکرم خدابنده سرگروه تیم ملی ایران- بهترین تکواندوکار آسیا

ناهید کیانی فنی ترین تکواندوکار آسیا

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده