سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پیام تبریک دکتر کاظمی پور پس از تاریخ سازی و موفقیت بانوان تکواندوکار ایران در رقابت های قهرمانی آسیا

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، شش مدال باارزش بانوان تکواندوی ایران در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا را نشانی از عزت و توانمندی بانوان ایران نام برد و این افتخار. آفرینی را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از پایگاه خبری وزارت وزارت ورزش و جوانان؛ دکتر مریم کاظمی پور موفقیت صد درصدی بانوان تکواندوکار ایران در بیست و پنجمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است :

"بسم الله الرحمن الرحیم

ورزش بانوان در استمرار مسیری که بیانگر عزت و توانمندی آنها و توجه به این قشر در جامعه است، این بار در بیست و پنجمین دوره ی رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا ، افتخاراتی را به ارمغان آوردند که دستاوردهای ارزشمندی برای ورزشی ایران اسلامی محسوب می شود.

رقابت شش بانوی تکواندوکار از ایران در رویداد رقابتی قهرمانی آسیا با شش مدال رنگارنگ همراه بود که بیانگر مدال آوری کلیه اعزام شوندگان محسوب می شود و در این بین راهیابی پنج نفر از آنها به فینال که در نهایت به ۳ نشان طلا و ۲ نشان نقره منجر شد، برای اولین بار در تاریخ ورزش کشورمان رخ داد که افتخاری مهم و بسیار امیدوارکننده برای تکواندو است .

برنانه ریزی مسئولان فدراسیپن، تلاش ارزنده قهرمانان ، تدبیر مربیان و همراهی خانواده ی ورزشکاران را ارج می نهم ، به تک تک مدال آوران تبریک می گویم و امیدوارم در سایه ی الطاف الهی ، همچنان بدرخشید و سلامت و سربلند باشید .

مریم کاظمی پور
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان"

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده