سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان:

قهرمانی آسیا را به ویترین افتخارات سپردیم/ با انگیزه مضاعف برای میدان بعدی آماده می شویم

مینو مداح گفت: انرژی مثبتی و خوبی از مردم شریف ایران اسلامی گرفتیم و همین موضوع باعث شد تا انگیزه مضاعفی برای حضور در میدان بعدی داشته باشیم.

مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان، با بیان مطلب فوق به روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: قهرمانی تیم ملی تکواندو بانوان در کره جنوبی بازتاب خوبی در جامعه داشت و بسیار خوشحال هستیم که بانوان شایسته تکواندو با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا باعث شادی مردم شدند.

وی افزود: بازخوردهای خوب مردم انرژی بسیار بالایی به ما داد. انگیزه ما دو چندان شده است تا ان شاالله بتوانیم برای حضوری موفق در میدان های آتی تلاش مضاعفی داشته باشیم. البته که این عنوان باعث شد تا توقع مردم عزیز بالا برود؛ به همین دلیل وظیفه ما سنگین تر است و به امید خدا بتوانیم برابر همین انتظار ظاهر شویم.

سرمربی تیم قهرمان آسیا ادامه داد: بعد از پایان مسابقات در کره جنوبی جلسه ای با اعضای تیم داشتیم و به آن ها متذکر شدم که رقابت های قهرمانی آسیا تمام شده است، ما از سکوی قهرمانی پائین آمدیم و بعد از چند روز لذت بردن از این عنوان با ارزش، جام قهرمانی را به ویترین افتخارات سپرده و برای تداوم موفقیت تلاش می کنیم.

مداح با بیان اینکه در باد این قهرمانی نمی خوابیم اظهار داشت: اگر بخواهیم به این عنوان مغرور شویم و به آن دل ببندیم، بدون شک به مشکل برخواهیم خورد. بدون شک رقابت های آتی که پیش رو داریم بخصوص بازی های همبستگی کشورهای اسلامی سطح فنی بالاتری خواهد داشت که باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

مداح در خصوص زمان تشکیل اردوی تیم ملی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی گفت: اعضای تیم فردا عازم اردوی مشترک در کشور روسیه می شوند. اردویی که با توجه به تکواندوکاران حاضر، می تواند بسیار مفید باشد. 2 روز بعد از بازگشت تیم از «سوچی»، تمرینات را آغاز می کنیم. البته قصد داشتیم نفرات بیشتری اعزام کنیم که روسیه 8 تکواندوکار و یک مربی را دعوت کرده بودند و در نهایت تصمیم گرفتیم این نفرات اعزام شوند.

وی در پایان با اشاره به صعود قابل توجه بانوان تکواندو در رنکینگ المپیکی گفت: در رده بندی جدید چند تکواندوکار تیم ملی بانوان شرایط حضور در رقابت های گرندپری را پیدا کرده اند. تمام درخواست ما از مسئولان فدراسیون این است که این تکواندوکاران به مرحله بعدی این مسابقات در پاریس اعزام شوند؛ چرا که سطح فنی این مسابقات بالا است و تکواندوکاران می توانند با رقبایی در کلاس فنی بالاتر و حریفان اصلی خود در مسابقات قهرمانی جهان و حتی المپیک مبارزه کنند که این اتفاق برای ارتقای سطح فنی و رفع نقاط ضعف ملی پوشان ما مفید است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده