سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بسحاق: باید نگاه ویژه به امر قضاوت و جایگاه داوران البرز داشت

مسئول کمیته داوران استان البرز گفت: آوردگاه آسیایی کره جنوبی و رقابت های آزاد چانچئون میدان خوبی برای بروز رسانی در حوزه داوری بود.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان البرز، عبدالمحمد بسحاق داور بین المللی و مسئول کمیته داوران استان البرز به همراه 2 تن از داوران کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا و آزاد به میزبانی کشور کره به قضاوت  پرداخت.

مسئول کمیته داوران استان با اشاره به برگزاری 2 رویداد مهم  طی 12 روز  و با حضور بیش از 4 هزار تکواندوکار گفت: این رقابت ها با قوانین جدید برگزار و در مسابقات  قهرمانی آسیا صرفا از داوران قاره کهن استفاده شد اما در رقابت های آزاد داوران از سراسر جهان حضور داشتند.

بسحاق ادامه داد: خوشبختانه این رقابت ها با نظم و برنامه ریزی دقیق اجرایی شد که ماحصل آن حضور قدرتمند بانوان کشورمان و کسب 3 مدال طلا ، 2 نقره و یک برنز و کسب  عنوان قهرمانی برای نخستین بار در این رقابت ها با سرمربیگری مینو مداح مربی مجرب البرزی  و قهرمانان استان بود که این مهم مایه افتخار و مباهات ایران و ایرانی بود .

مسئول کمیته داوران تصریح کرد: هیات تکواندو استان البرز به عنوان قطب تکواندو کشور درگیر رویدادی متفاوت است و به می توان گفت داوران استان به میزان فدراسیون بر روی شیهاپ چانگ مورد رصد قرارگرفته و همواره در آزمون به سر می برند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه داوری گفت: با تقدیر و تشکر از کلیه مسئولین سابق هیات، در مدت زمان کوتاه تصدی پست سرپرستی هیات تکواندو استان  از سوی سید رضا سیدیان و عوامل و دست اندرکاران هیات ، اقدامات قابل مشاهده و تقدیر برانگیزی رخ داده  که مهمترین آن تغییر اشل داوری استان به مانند فدراسیون  در سال 1401 است که این مهم نشانه اهمیت دادن مسئولین در راس به امر قضاوت و جایگاه داوران استان است  و جای تقدیر و تشکر دارد.

بسحاق گفت: از دیگر اقدامات هیات در این وهله زمانی ارتقاء سیستم ها و دوربین های ویدئویی است که این موضوع کمک شایانی به داوران در امر قضاوت می کند.ضمنا با توجه ویژه از سوی مسئولین در راس هیات به جهت رشد و ارتقاء امر قضاوت در استان شاهد افزایش میزان حضور داوران استان در رقابت های ملی و بین المللی بوده ایم.

 

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده