سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

صالحی: شاهد افزایش امکانات سخت افزاری در هیات استان هستیم

مسئول سازمان لیگ و کمیته مسابقات گفت: امیدوارم در سایه همدلی و اتحاد متولیان هیات ، مربیان و تکواندوکاران با بهبود روند برگزاری رویدادهای مختلف استان روبرو باشیم.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان البرز و اعلام داود صالحی مسئول کمیته مسابقات و سازمان لیگ استان با برنامه ریزی صورت گرفته در دو بخش به زودی  شاهد  برگزاری رقابت های لیگ استان البرز خواهیم بود.

داود صالحی با اشاره به مطلب فوق گفت: پیرو برنامه ریزی صورت گرفته در فدراسیون تکواندو مبنی بر برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور  با حمایت ارکان هیات  در رده های سنی مختلف هیات تکواندو استان طی یک ماه گذشته مسابقات انتخابی در سه رده خردسالان،نونهالان و نوجوانان را برگزار کرده است تا تکواندو کما فی السابق به چرخه گذشته خود بازگردد و شاهد رقابت های با کیفیت باشیم. ضمنا بنا داریم مسابقات آزاد قهرمانی هان مادانگ استان البرز و مسابقات سبز و آبی در رده سنی خردسالان و نونهالان برگزار کنیم.

وی با گریزی بر بخش نامه صادره جهت برگزاری لیگ های استان گفت: چگونگی روند برگزاری این رقابتها با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان و خرد جمعی به تصویب خواهد رسید.

صالحی در ادامه گفت: جهت برگزاری با کیفیت رقابتهای لیگ بنا داریم از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جدید و به روز استفاده کنیم که این مهم مستلزم هزینه کرد می باشد، به همین دلیل رقم مصوب ورودی لیگ ها در جهت بهبود ارائه خدمات پایه گذاری شده است ،خوشبختانه همان طور که مستحضرید طی ماه گذشته امکانات جدیدی به مجموعه اضافه شده است و با قول مساعد دست اندرکارا ن هیات، تا ماه آتی  شاهد افزایش و کیفیت امکانات سخت افزاری هیات خواهیم بود.

مسئول سازمان لیگ و کمیته مسابقات تصریح کرد: امیدوارم در سایه همدلی و اتحاد متولیان هیات ، مربیان و تکواندوکاران با بهبود روند برگزاری رویدادهای مختلف استان روبرو باشیم تا استان البرز در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تعامل قوی موجود در بدنه هیات کمک شایانی به ما در جهت برنامه ریزی دقیق برای برگزاری لیگ و مسابقات کرده است تا پس از دو سال و نیم دوری از کوران مسابقات به وضعیت سابق برگردیم تا قدرت  و نام البرز در رقابت با دیگر استان ها به رخ کشیده شود.

صالحی با دعوت از حامیان مالی جهت حضور پررنگ در تکواندو استان البرز گفت بدون شک وجود و حمایت بخش های خصوصی از جوانان و نوجوانان البرزی نقش بسزایی در بازگشت تکواندو البرز به جایگاه واقعی خودش ، به عنوان خواستگاه تکواندو کشور خواهد داشت.

 این مسئول در پایان گفت: با توجه به بخش نامه صادره از سوی فدراسیون مبنی بر ثبت نام سایتی جهت شرکت در مسابقات،اساتید محترم ترتیبی اتخاذ فرمایند تا با به روز کردن اطلاعات هنرجویانشان،امکان دسترسی و ثبت نام با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده