سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برترین های رقابتهای انتخابی استان اردبیل معرفی شدند

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل از برگزاری مسابقات کیوروگی نوجوانان پسر انتخابی استان در خانه تکواندو اردبیل خبرداد و گفت: این دوره از مسابقت به مناسبت دهه امامت و ولایت با حضور 94 تکواندوکار از سراسر استان در اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان از برگزاری مسابقات کیوروگی نوجوانان پسر اانتخابی استان اردبیل خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات که به مناسبت دهه امامت و ولایت با حضور ۹۴ تکواندوکار از۲۴ باشگاه استان اردبیل در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات این دوره از مسابقات پرداخت و گفت:  در این دور از مسابقات تیم نوین به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های جوانه و آینده سازان المپیک نیز به ترتیب عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در پایان سخنان خود  به معرفی نفرات برتر این دوره از مسابقات  پرداخت و گفت:

در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم:

صدرا فیروزی از باشگاه مغان جوان اول شد و مهدی امانی از باشگاه پیشتاز به مقام دوم دست یافت و    امیرعلی مولاپور از باشگاه المپیک و امیر محمدنوری از باشگاه خانه قهرمانان مشترکا سوم شدند.

در وزن منهای۴۸ کیلوگرم:

فردین نعمتی از باشگاه آینده سازان المپیک به عنوان قهرمانی دست یافت، مهدی کاظمی وند از باشگاه حس برتر به عنوان دومی رسید و محمدمهدی عابدی از باشگاه جوانه و محمدمهدی جهاندیده از باشگاه پیشتاز مشترکا سوم شدند.

در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم:

مهدی همرنگ نیا از باشگاه عرش به مقام اول دست یافت، پویا پناهی از باشگاه آینده سازان المپیک دوم شد و  هادی پارسای از باشگاه نوین و سهیل قلیپور از باشگاه جوانه مشترکا سوم شدند.

در وزن منهی ۵۵ مقام اول امیر محمد موسوی نوین مقام دوم پویا رزمی المپیک مقام سوم امیررضاهژبری المهدی محمدمهدی ذیشان مبارز

وزن منهای ۵۹ کیلوگرم:

شاهرخ مطلبی از باشگاه عرش به عنوان قهرمانی دست یافت،  عرفان مهینی از باشگاه منتظران مهدی به عنوان دومی رسید و محمدمهدی سمیعی از باشگاه جوانه و ابوالفضل عزیز پور از باشگاه نوین مشترکا در جایگاه سومی قرار گرفتند.

در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم  فرشید سخنور از باشگاه جوانه اول شد، عرفان طالبی از باشگاه آپادانا به عنوان دومی دست یافت و احسان نظری از باشگاه عرش و محمدرضا نوبخت از باشگاه آران مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن منهای 68 کیلوگرم:

ایلیا ندایی از باشگاه آران به عنوان قهرمانی دست یافت، یونس اشکانی از باشگاه جوانه  به عنوان دومی رسید و هادی صفاری از باشگاه نوین و مهدی سعید شیران از باشگاه آکادمی مشترکا سوم شدند.

در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم:

محسن میرزاپور از باشگاه نوین به عنوان قهرمانی دست یافت، مهدی جمشیدی از باشگاه جوانه به مقام دوم رسید و معطی برقی از باشگاه جوانه و جعفرامیرقاسمی از باشگاه نگین مشترکا سوم شدند.

در وزن منهای ۷۸ کیلوگرم:

هادی نیازی از باشگاه آینده سازان المپیک به عنوان قهرمانی دست یافت، علی عطاپور از باشگاه مغان جوان دوم شد و امیر محمد موسوی از باشگاه نوین خلخال در جایگاه سوم قرار گرفت.

در وزن مثبت ۷۸ کیلوگرم:

مهدی عقلمند از باشگاه نوین قهرمان شد، امیر رضا شهبازی از باشگاه مبارز دوم شد و  محمدمهدی نوری از باشگاه جوانه و مبین مهدی پور از باشگاه نوین خلخال در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی افزود:  فردین نعمتی از باشگاه آینده سازان المپیک نیز به عنوان فنی ترین بازیکن این دور از مسابقات معرفی شد.

خوشروزی به کیفیت داوری این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری دوره دانش افزایی داوری با قوانین جدید که خردادماه در اردبیل برگزار شد، داوران با آشنایی کامل به قوانین جدید به قضاوت از این دوره از مسابقات پرداختند تا ضمن آشنایی بازیکنان با قوانین جدید تیم منتخب استان در مسابقات ملی نیز از این جهت با امادگی کامل حاضر شود.

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل  گفت: در پایان این دور از مسابقات از محمد حاجی زاده به عنوان داور نمونه مسابقات کیوروگی نوجوانان و رضا امانی و شکور مرادی به عنوان داوران نمونه کیوروگی خردسالان و نونهالان نیز تجلیل شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده