سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل؛

ساعی انگیزه تکواندوکاران را دوچندان کرده است/ خانه تکواندو اردبیل به زودی تجهیز می‌شود

خوش روزی گفت: جلسه بسیار خوبی با رئیس فدراسیون داشتیم و ان شاالله با مساعدت ایشان خانه تکواندو اردبیل تجهیز خواهد شد.

تورج خوش روزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص دیدار با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو عنوان کرد: در دیداری که با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو داشتیم، ایشان قول مساعد جهت حمایت از هیات تکواندو استان اردبیل داده اند. قرار است با مساعدت رئیس فدراسیون، خانه تکواندو اردبیل تجهیز شود و 2 تخته تشک به هیات اهدا خواهد شد.

او ادامه داد: با حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو انگیزه تکواندوکاران دوچندان شده است و امیدواریم تکواندو با حضور اسطوره ورزش ایران در المپیک به روزهای اوج خود برگردد. 

خوش روزی در خصوص نمایندگان استان اردبیل در اردوی تیم های ملی، اظهار کرد: در سفری که به تهران داشتیم با طوبی عباس زاده ملی پوش پاراتکواندو بانوان دیدار کردیم و به جهت حفظ انگیزه از او حمایت خواهیم کرد. مرتضی سلطانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو نیز افتخار استان اردبیل است و پیشتر در استاژهای مختلف از وی استفاده کرده ایم و قصد داریم کلاس های مربیگری را مجددا با حضور سلطانی از سر بگیریم.

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در مورد فعالیت های اخیر این هیات بیان کرد: اخیرا رقابت های قهرمانی نوجوانان در بخش دختران با حضور 70 تکواندوکار و در بخش پسران با حضور 100 هوگوپوش را در استان برگزار کردیم و قصد داریم در رده سنی نوجوانان در لیگ برتر ثبت نام کنیم. تعداد حامیان مالی کم است اما سعی داریم با رایزنی برای عقد قرارداد این مهم را رقم بزنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده