سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مهدی حاج موسایی: آوردگاه آسیایی میدان بزرگی برای کسب تجربه بود

نایب قهرمان بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا گفت: امیدوارم خوش رنگ ترین مدال را در رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی را بدست بیاورم.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،مهدی حاج موسائی تکواندوکار استان البرز پس از حضور پر فروغ در مسابقات جام،فجر،جام ریاست و جام باشگاه های آسیا در اواخر سال گذشته توجه کادر فنی را جلب کرد تا به عنوان پدیده جدید و آینده دار به اردوهای تیم ملی راه یابد.

وی درباره کسب دو مدال نقره خود در رقابت های اخیر، گفت: بنا به صلاحدید سرمربی تیم و کادر فنی بنده در وزن دوم به  بیست و پنجمین دوره رقابت های آسیایی به میزبانی کشور کره جنوبی اعزام شدم و خدا را شکر موفق شدم به فینال این رقابت ها برسم. متاسفانه بنا به اشتباهات کوچکی که داشتم مسابقه را به حریف کره ای واگذار کردم،اما در مجموع آوردگاه آسیایی میدان بزرگی برای کسب تجربه بود.

قهرمان البرزی ادامه داد: در رقابت های آزاد کره جنوبی نیز با مشورت و صلاحدید کادر فنی در وزن تخصصی  و اصلی خودم پا به شیهاپ جانگ گذاشتم و با لطف،عنایت الهی و دعای خیر مردم موفق به کسب مدال نقره شدم.

وی ادامه داد: با اعتماد کادر فنی تیم ملی امید به اردوی تیم جهت اعزام به رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی دعوت شدم،تمام توان خود را خواهم گذاشت تا نماینده شایسته ای برای کشورم در این رقابتها باشم و با خوش رنگ ترین مدال از این مسابقات برگردم.

حاج موسائی افزود: خدا را شاکرم که همیشه همراه من بوده و همه میادین سخت با یاد و اتکا به همتای بی همتا پشت سرگذاشتم،در این میان اساتید بزرگوارم محمد نوذری،امیر نوذری و یوسف کرمی همواره به عنوان حامی و هدایت کننده نقش بسزا و پر رنگی در مسیر زندگی ورزشی ام داشته اند و موفقیت های کنونی ام را مدیون و مرهون زحمات این عزیزان هستم که این مهم جای تشکر ویژه دارد، از حمایت های خانواده و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و امید که همیشه به من اعتماد داشتند قدردانی می کنم و امیدوارم با کسب بهترین مدال ها پاسخگوی زحماتشان باشم.

وی با گریزی بر وضعیت فعلی تکواندو البرز گفت: به جرات میتوان گفت این استان به عنوان یکی از مدعیان اصلی این رشته المیپکی با عملکردی فوق العاده در همه رویدادها و وجود چندین مربی و بازیکن ملی در همه ادوار همواره زبانزد بوده و سالیان سال به عنوان هیات برتر کشور انتخاب شده است. پس از رکودی که در دوران کرونا برای ورزش در کل کشور به وجود آمد خوشبختانه به لطف مسئولین هیات در طی یک ماه اخیر شاهد تکاپو و برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات،لیگ،کارگاه های مختلف در سطح استان هستیم که این مهم  در سایه برنامه ریزی دقیق و تلاش مجموعه بزرگ تکواندو البرز قطعا ما را به دوران طلایی خود باز می گرداند.

صاحب مدال نقره آسیایی گفت: از همه عزیزان و مسئولین هیات که به نحوی در کسب مدال بنده و پخش و نشر این مهم نقش داشتند و با قبول زحمت به استقبال و اعضای تیم ملی آمدند صمیمانه تشکر میکنم.

وی در پایان گفت: به زودی مجمع انتخاباتی هیات استان برگزار خواهد شد ،امیدوارم نتیجه آن به نفع خانواده پرتلاش و بزرگ تکواندو البرز باشد. من نیز به عنوان عضو کوچکی از این خانواده با کسب مدال های رنگارنگ دین خود را به جامعه تکواندو استان ادا کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده