سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

هشتمین سفر استانی رئیس فدراسیون تکواندو - گلستان 5

ساعی در دیدار با فرماندار و شهردار گنبدکاووس: اولویت ما راه اندازی خانه تکواندو گلستان است

رئیس فدراسیون تکواندو در دومین روز از هشتمین سفر استانی خود به گلستان، با مسئولان شهرستان گنبدکاووس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو روز پنجشنبه در دومین روز از هشتمین سفر استانی خود به گلستان به همراه سید حسن عباسی مدیر کمیته استان ها و مجامع و علی نوری ریاست هیات تکواندو استان گلستان، با سفر به شهر گنبد کاووس به دیدار فرماندار و مسئولان حوزه ورزش این شهرستان رفت.

ساعی در دیدار با فرمانداری شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: گلستان جزو پنج درصد استان‌های فاقد خانه تکواندو است که بر اساس تفاهم صورت گرفته با مسئولان استانی قرار است با تحویل سالن به هیات تکواندو، خانه این رشته در گرگان فعال شود. علاوه بر شهرهای بزرگ در چند شهر کوچک کشور هم خانه تکواندو راه اندازی شده و راه اندازی زیرساخت های بیشتر در کشور همچنان ادامه دارد.

او گفت: براساس آمار ثبت شده در بانک اطلاعاتی فدراسیون تقریبا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تکواندوکار در کشور در این رشته فعالیت دارند.  با راه اندازی  خانه‌های تکواندو فدراسیون همکاری لازم را برای تجهیز آن ها خواهد داشت.

ساعی ادامه داد: علاوه بر تکواندوکاران، ورزشکاران سایر رشته‌ها هم می‌توانند از این فضاها برای ورزش استفاده کنند که خود کمک خوبی برای رشد و شکوفایی استعدادهای بیشتری از استان گلستان درعرصه قهرمانی است.

محمدرضا میرنیا رئیس هیات تکواندو گنبدکاووس در این نشست گفت: تکواندو از سال ۱۳۶۷ در شهرستان پایه گذاری شد و استعدادهای ورزشی زیادی تاکنون تحویل کشور داده است. گنبدکاووس با وجود علاقمندی زیاد جوانان و نوجوانان  در کنار رشته‌های توپی؛ به فعالیت‌های رزمی روی  آورده اند و با وجود حدود هفت هزار رزمی‌کار، از داشتن سالن اختصاصی تمرین در این بخش محروم است.

میرنیا از فرمانداری، مسئولان حوزه ورزش و شهرداری خواست همکاری لازم را برای راه اندازی خانه تکواندو در گنبدکاووس داشته باشند.

سیدعلی اصغر موسوی شهردار گنبدکاووس هم با اشاره به اخذ مجوز سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، گفت: یکی از اولویت‌ها در کنار فعالیت فرهنگی حمایت همه جانبه از ورزشکاران شهرستان برای درخشش روز افزون در صحنه‌های ملی و بین‌المللی است.

وی افزود: یک قطعه زمین برای ساخت سالن ورزشی در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گرفت که بعد از اسکلت و سقف زنی سال‌ها نیمه‌کاره رها شد که تلاش داریم این سالن برای فعالیت تکواندو تکمیل و مورد استفاده قرار گیرد.

مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس گفت: این شهرستان به لحاظ استعدادهای ورزشی با وجود حداقل امکانات، بسیار غنی و توانمند است و در صورت توسعه زیرساخت‌ها بیش از گذشته، بسترهای شکوفایی ظرفیت‌های این عرصه در صحنه‌های ملی و جهانی فراهم می‌شود.  بر اساس سابقه گنبدکاووس در مدال آوری ورزشکاران آن در رده‌های مختلف کشوری و جهانی، اگر می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی در منطقه کمتر و وحدت بیش از گذشته تقویت شود؛ یکی از عرصه‌ها قابل اتکا توجه بیش از پیش به توسعه زیرساخت‌های ورزشی و پرورش استعدادها است. 

وی افزود: ورزشکاران خیلی از هیات‌های ورزشی مدال آور در گنبدکاووس مکانی برای تمرین ندارند که نشان از فقر زیرساختی است که با همراهی شهرداری و سایر مسوولان می‌توان زمینه بهبود شرایط را فراهم کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده