سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در نهمین سفر استانی - قم؛

ساخت دومین «خانه تکواندو قم» نوید مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان قم در دیدار با ساعی

رئیس فدراسیون تکواندو در نهمین سفر استانی خود با مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان قم دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در نهمین سفر استانی اش پس از استان گلستان، امروز شنبه - 25 تیر ماه به همراه سید حسین عباسی رئیس کمیته امور استان ها و مجامع و محمد بیرامی رئیس کمیته روابط عمومی عازم استان قم  شد.

ساعی در بدو ورود به شهر مقدس قم به زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه (س) رفت و سپس با همراهی جمشیدی رییس هیات تکواندو با ابراهیم سانی خانی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان قم دیدار کرد. 

سانی خانی در این نشست عنوان کرد: ساخت خانه تکواندو و تجهیز آن کار پسندیده ای بود که در سال‌های گذشته انجام شد. با این حال زمینی در بخش نیروگاه شهر قم وجود دارد که به تکواندو اختصاص خواهیم داد تا با ساخت و تجهیز دومین خانه تکواندو در جهت  توسعه قهرمانی این‌ رشته پرطرفدار و المپیکی گامی برداشته باشیم. قم  سرشار از استعدادهای نابی است که با در اختیار قرار دادن  امکانات لازم می توان به بهترین شکل برای رشد و شکوفایی آن ها تلاش کرد.

او با اشاره به حضور حضور مربیان تیم های ملی طی سال‌های اخیر در شهرستان قم، بیان کرد: اجرای این برنامه یک اتفاق خوب برای تکواندو استان بود و واقعا باعث ارتقا سطح فنی تکواندوی استان قم شد.

همچنین ساعی در ادامه با اشاره به قول همکاری فدراسیون تکواندو با مسئولان ورزشی قم، عنوان داشت: برای کمک به تکواندو استان قم فدراسیون تکواندو از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. برای ارتقای سطح فنی استان‌ها برنامه های متنوعی داریم که استفاده از مربیان برجسته استان‌ها و شاخص در کنار اعزام مربیان تیم های ملی جهت برگزاری کلاس های هماهنگی در بخش های  کیورگی و پومسه از جمله این طرح ها است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده