سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اختصاص سالن جدید تکواندو به هیات استان قم با قول مساعد شهردار

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و ابراهیم سانی خانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با شهردار قم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه نهمین سفر استانی خود به قم به همراه ابراهیم سانی خانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، حسین عباسی مدیر کمیته استان ها و مجامع، محمد جمشیدی رئیس هیات تکواندو استان قم و محمد بیرامی مدیر روابط عمومی فدراسیون تکواندو به دیدار سید مرتضی سقاییان‌نژاد اصفهانی شهردار کلان شهر قم رفتند.

ساعی در ابتدای صحبت های خود در این نشست عنوان کرد: شهرداری متولی ورزش در دنیا به شمار می رود و در ایران نیز همینظور است. امیدواریم همکاری هیات تکواندو استان قم با شهرداری بیشتر شود. در بحث سرانه ورزشی استان قم یکی از کمترین شاخص ها در کل کشور است و باید با همکاری شهرداری سرانه ورزشی استان بالا برود. در بالا بردن سرانه ورزشی باید استعدادها ابتدا شناسایی و سپس جذب رشته های مختلف شوند.

او ادامه داد: مطمئنا بین  ورزشکاران استعدادهای مختلفی هستند و تکواندو نیز از این قاعده مستثنی نیست و این رشته ورزشی فعالان زیادی دارد. در این زمان شیوع بالای ویروس کرونا که خیلی از رشته ها تعطیل بودند، تکواندو استان قم آخرین هیات استانی بود که فعالیت خود را با شیب نزولی مبتلایان به این ویروس، شروع کرد و آن هم به سبب شیوع ویروس کرونا بود. با این حال  دوران کرونایی جمشیدی توانست جمعیت 1800 نفری تکواندوی استان را به 5800 نفر برساند.

ساعی متذکر شد: جمشیدی خزانه دار فدراسیون تکواندو است و ارتباط نزدیکی با  ما دارد و به واسطه این ارتباط اتفاقات خوبی در تکواندوی استان قم افتاده است. مطمئنا با حمایت شهرداری اگر پروژه نیمه کاره ای است امیدوارم به اتمام برسد و از شهرداری درخواست دارم این مهم رقم بخورد. در ورزش هزینه کردن سرمایه گذاری طولانی مدت است ومطمئنا با ورزش می توان از بسیاری از بیماری جلوگیری کرد.

سید مرتضی سقاییان‌نژاد اصفهانی شهردار کلان شهر قم بیان کرد: همه دنبال این هستیم همدلانه به هدفی که در بحث ورزش شهرداری داریم، برسیم. دنبال کارهای سخت افزاری بیشتری هستیم و مطمئنا برخی سالن های خالی را می توان به ورزش رزمی مانند تکواندو اختصاص داد و در آینده این اتفاق رقم خواهد خورد. 

گفتنی است در انتهای این نشست سید مرتضی سقاییان‌نژاد اصفهانی از هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو با اهدای هدیه ای تقدیر کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده