سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بازیکن سنگین وزن تیم ملی:

شاهد تزریق خون تازه ای به شریان تکواندو استان هستیم

علی نجفی بازیکن ملی پوش استان البرز از مسیر قهرمانی و کسب مدال های ملی و بین المللی خود سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، علی نجفی جوان خوش آتیه البرزی  با قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی راهی مسابقات آزاد کره شد و موفق به کسب مدال برنز این دوره از رقابتها گردید.

نجفی هوگوپوش وزن هشتم که در سال گذشته عناوین قهرمانی مسابقات جام فجر و آزاد آسیا را با خود به یدک میکشد گفت: در اسفند ماه سال گذشته که در رقابت های جام فجر شرکت کردم با  حذف رقبای جدی خود رادیک ایسائف قهرمان المپیک و سجاد مردانی  موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم.

بازیکن سنگین وزن البرز افزود: پس از شرکت در رقابتهای انتخابی تیم ملی نیز با شکست حریفان به عنوان نفر اول مجوز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردم ،اما به تشخیص کادر فنی راهی رقابت های تورنمنت آزاد کره شدم.

وی با تشریح چگونگی روند دریافت مدال برنز در رقابتهای آزاد کره گفت: در 2 دیدار نخست موفق به شکست حریفان شدم ،اما در رقابت سوم روبروی حریف کره ای بدلیل آسیب زانو در راند دوم بازی را واگذار و به مدال برنز بسنده کردم.

جوان خوش آتیه البرزی تصریح کرد: امیدوارم پس از بازگشت تیم ملی از روسیه به اردوی تیم ملی بازگردم، ضمنا از آنجاییکه من در دوران مقدس خدمت سربازی به سر می برم طی ماه های آتی راهی رقابت های ارتش های جهان خواهم شد. امیدوارم در این رقابت ها نماینده شایسته ای برای کشورم باشم و خوشرنگ ترین مدال را بدست آورم. ضمن آنکه رقابت های جهانی به میزبانی کشور مکزیک را پیش رو داریم،انشالله بتوانم با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی به این مسابقات اعزام شوم.

وی با گریزی بر طی مسیر ورزش حرفه ای خود گفت: از کلیه عزیزان ، اساتید ،کادر فنی تیم های ملی بزرگسالان امید که بنده را در این مسیر همراهی کردند صمیمانه قدرانی مینمایم. تکواندو البرز سال ها به عنوان مدعی اول کشور در همه رده های سنی شناخته شده است و حضور حداکثری ملی پوشان و کادر فنی از استان البرز در همه ادوار گواه بر این مهم است. البته پس از شیوع کرونا در تکواندو  البرز نیز دچار افت محسوسی شدیم، اما طی  دو ماه جاری شاهد تزریق خون تازه ای به شریان تکواندو استان هستیم ،که این مهم جای امیدواری دارد ،با امید خدا و برگزاری مجمع استان و قرار گرفتن مدیر متخصص و دغدغه مند در راس کار  قطعا رویداد های مختلف با برنامه ریزی بیشتری پیش  خواهد رفت و تکواندو البرز به روزهای اوج خود بازخواهد گشت.

شایان ذکر است علی نجفی از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی امید جهت شرکت در رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی دعوت شده است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده