سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فارس میزبان دهمین سفر استای رئیس فدراسیون تکواندو؛

ساعی به دعوت رئیس فراکسیون ورزش مجلس وارد شیراز شد

رئیس فدراسیون تکواندو به دعوت رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی جهت بازدید از زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی، حضور در مراسم تجلیل ازورزشکاران شهرستانهای فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین و همچنین بررسی و حل مشکل تکواندوکاران استان فارس، ساعاتی قبل وارد شیراز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هیات  تکواندو استان فارس به دلیل برخی مشکلات نزدیک به یکسال است که بدون مسئول باقی مانده و همین موضوع مشکلات عدیده ای را برای تکواندوکاران، مربیان و داوران فعال این استان در پی داشته است. 

در این مدت خانواده تکواندو استان فارس درخواست های زیادی برای رفع این مشکل داشتند،اما برخی اختلاف نظرها مانع از انتخاب سرپرست برای هیات و طی کردن روال عادی امور تکواندوکاران استان شد. 

درخواست های مکرر و زیاد مربیان، داوران و تکواندوکاران این استان ورود محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به موضوع و پیگیری ایشان را در پی داشت که در نهایت وی از رئیس فدراسیون تکواندو دعوت بعمل آوردند تا با حضور در استان مشکلات را از نزدیک بررسی و جهت رفع آن اقدام نمایند.

هادی ساعی به همراه سید حسین عباسی رئیس امور استان‌ها و مجامع فدراسیون عصر امروز راهی شیراز شدند تا ضمن دیدار و گفتگو با گروه های مختلف تکواندو و بررسی مشکلات و در پاسخ به درخواست های مکرر اهالی تکواندو این استان، در جلسه با مسئولان ورزش شهر نسبت به رفع مشکل موجود اقدام نمایند. 

بر همین اساس هم رئیس فدراسیون به همراه رئیس امور استانها و مجامع دقایقی قبل در میان استقبال گرم و پرشور خانواده تکواندو وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده