سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نوری مطرح کرد:

سه دستاورد بزرگ سفر رئیس فدراسیون به گلستان

رئیس هیات تکواندو گلستان گفت: حضور رئیس فدراسیون تکواندو در استان گلستان سه دستاورد مهم و بزرگ برای تکواندو این استان داشت.

علی نوری رئیس هیات تکواندو استان گلستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اشاره به مطلب فوق بیان داشت: ساعی جهت حضور در مجمع عمومی سالیانه به شهر گرگان سفر کرد و چند دیدار مهم با مسئولان مهم استان داشت. در جلسه با زنگانه استاندار گلستان مقرر شد با تعیین ضرب العجل طبق ماده 27، سوله ای به هیات تکواندو استان اختصاص داده شود و تا یک سال آینده با توجه به منابع موجود مراحل آماده سازی آن انجام و تحت عنوان خانه تکواندو در اختیار هیات استان قرار گیرد. ضمن اینکه شهردار گرگان نیز قول تجهیز این سالن را داد. 

وی در ادامه عنوان کرد: طی صحبت با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان مقرر شد تا از این پس این دانشگاه در لیگ های کشوری تیمداری کند. میزبانی مسابقات قهرمانی نونهالان کشور نیز یکی دیگر از دستاوردهای حضور رئیس فدراسیون تکواندو بود که امیدوارم با کمک همکارانم بتوانیم میزبان شایسته ای برای اهالی تکواندو باشیم. 

رئیس هیات تکواندو استان گلستان به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هم اشاره کرد و افزود: در کنار دیدار با حامیان مالی، یک نشست خوب با سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه داشتیم و ایشان طی سخنانی ضمن رهنمودهای لازم  به حمایت از ورزش المپیکی تکواندو تاکید کردند.

نوری در خصوص دیدار ساعی با مهدی دهرویه فرماندار شهرستان گنبدکاووس هم گفت: اختصاص یک سالن جهت راه اندازی خانه تکواندو در شهرستان گنبدکاووس هم دیگر ثمره مفید حضور رئیس فدراسیون بود که با حمایت های فرماندار و پس از آن جلسه با یک حامی مالی، مقرر شد با مشارکت این بزرگواران روند ساخت و تجهیز این مرکز نیز با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری شود. همچنین با حمایت حامی مالی ایشان 2 تخته تشک به هیات های تکواندو گنبدکاووس و شهرستان کالیکش اهدا کردیم. شرکت پیوند سیمان نیز، سیمان مورد نیاز ساخت خانه تکواندو گلستان را تامین کند.

وی در پایان گفت: مطمئنا اگر هادی ساعی در این دیدارها همراه ما نبود هیچ کدام محقق نمی شد چرا که پیشتر درخواست ساخت خانه تکواندو گلستان طی 2 سال گذشته  را ارائه داده بودیم اما وجود ساعی موجب شد تا این روند تسهیل یابد و استاندار مجوز ساخت این سالن را منحصرا در اختیار هیات تکواندو استان گلستان قرار داد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده