سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مستعان: شاهد تولدی دوباره در تکواندوی البرز هستیم

هادی مستعان گفت: با نگاه ویژه قهرمانانی که در راس هیات تکواندو قرار گرفته اند، می توان به خدمت رسانی به این قشر از خانواده بزرگ تکواندو البرز امیدوار باشیم.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، هادی مستعان قهرمان و مربی پرافتخار البرزی در عمر هفت ساله عضویت در تیم ملی عناوین مختلفی از قبیل مدال برنز گرند پری در سال 2013، مدال نقره مسابقات جهانی در سال2014 ، مدال نقره دانشجویان  جهان در سال  2011 و 12 مدال در تورنمنت های بین المللی را در کلکسیون افتخارات خود ثبت کرده است.

هادی مستعان که در حال حاضر به عنوان مربی تیم ملی امید کشورمان در ترکیب کادر فنی قرار دارد با گریزی بر دوران قهرمانی خود گفت: پس از پایان دوران قهرمانی از  سال 2016 وارد حرفه مربیگری شدم و به صورت حرفه ای  با کشورهای مختلفی اروپایی از قبیل یونان،صربستان، نروژ، سوئد،سویس همکاری داشته ام  و به لطف خداوند موفق شدم قهرمانان خوبی را پروش دهم .

وی ادامه داد: از سال 2022 و رکود شیوع ویروس کرونا به عنوان مربی در اختیار تیم ملی  قرار گرفتم و خوشبختانه در اولین رقابت هایی که به کشور کره اعزام شدیم، موفق به  کسب عنوان قهرمانی مسابقات آزاد شدیم.

مستعان افزود: در حال نیز تیم ملی کشورمان در اردوی آمادگی جهت اعزام به رقابت های کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه کشور ترکیه به سر می برد ،امیدوارم با تمام پتانسیل تیم، تلاش و خوش فکری بازیکنان، هدایت کادر فنی و دعای خیر مردم کشورم با بهترین نتیجه به کشورمان بازگردیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه تصریح کرد: رشته مهیج و المپیکی تکواندو در استان البرز با بیشترین آمار جمعیتی و آمار مدال آوری همواره از دیگر رشته های استان متمایز بوده و روی افتخارات آن حساب ویژه ای باز می شود.  طی سالیان دوران بازی و مربیگری به چشم دیده ام که همواره دیگر استان ها بنا به قدرت فنی بازیکنان ، تیم ها و حضور حداکثری ملی پوش و مربی ملی  از نام البرز واهمه داشتند.

قهرمان خوش نام البرزی در ادامه گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شده بود تا اساتید و بازیکنان از کوران رقابت ها به دور باشند اما بعد از افت نسبی  ویروس کرونا و در 2 ماه اخیر شاهد تولدی دوباره در تکواندو البرز هستیم که این مهم  در سایه اتحاد، همدلی و برنامه ریزی مسئولین در راس صورت گرفته است و جای قدردانی دارد.

وی که به تازگی به عنوان مسئول کمیته قهرمانان استان البرز منصوب گردیده است، در این خصوص گفت: با وجود بیش از 120 قهرمان در استان البرز جای خالی این کمیته در بین کمیته های هیات احساس می شد. خوشبختانه با نگاه ویژه قهرمانانی که در راس هیات قرار گرفتند میتوان امیدوار بود تا شاهد افزایش خدمات  به این قشر  از خانواده بزرگ تکواندو البرز باشیم.

مستعان در پایان گفت: با برگزاری مجمع و تعیین تکلیف مدیریت هیات می توان بیش از پیش به آینده تکواندو البرز امیدوار بود.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده