سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دیدار مسئولین هیات تکواندو البرز با پرنیان ساکی ،ملی پوش نقره ای جهان

پس از بازگشت تیم ملی از رقابت های قهرمانی جهان مسئولین هیات تکواندو البرز با حضور در منزل ساکی ضمن دیدار و تبریک با وی گفتگو داشتند.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، ملی پوشان کشورمان در دو بخش بانوان  و آقایان با کسب مقام قهرمانی و نائب قهرمانی در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان به میزبانی کشور بلغارستان صبح امروز به کشور بازگشتند.

به همین منظور سید رضا سیدیان سرپرست هیات تکواندو،نعمت الله مهر علیزاده سرپرست خزانه داری هیات و نرگس حسینی مسئول کمیته مسابقات و سازمان لیگ استان البرز با حضور در منزل پرنیان ساکی بازیکن وزن 37- کیلوگرم که در اولین اعزام بین المللی خود صاحب مدال نقره شده بود با وی دیدار داشتند و ضمن تبریک ،برای او آرزوی موفقیت و پیروزی کردند.

پرنیان ساکی در گفتگو با روابط عمومی استان با گریزی بر رقابت های خود در آوردگاه جهانی گفت: همه تلاشم را برای کسب خوش رنگ ترین مدال کردم امامتاسفانه در فینال این رقابتها با نتیجه ای نزدیک بازی را به حریف تایلندی واگذار کردم.

نونهال خوش آتیه البرزی گفت: مدال امروز من حاصل زحمات مهرو کمرانی مربی اولیه ام ، کادر فنی و حمایت های همه جانبه خانواده ام بود،امیدوارم با کسب مدال های متعدد در میادین بین المللی گوشه  ای از زحمات این عزیزان را جبران کنم و زمینه قدرانی برایم ایجاد شود.

پرنیان که اندیشه مدال المپیک را در ذهن خود می پروراندگفت:این رقابتها اولین گام جدی من در راستای اهداف بلند مدتم بود،تمام تلاش خود را خواهم کرد با تکرار این دست مدال ها قدم به قدم به آرزوی المپیکی شدنم نزدیک شوم.

شایان ذکر است :پرنیان ساکی روز شنبه جهت حضور در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام ، بر روی شیهاپ جانگ انتخابی خواهد رفت و با حریف تهرانی روبرو خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده